«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید/ ستارگان فوتبال، سلاطین فضای مجازی

ستاره‌های مطرح فوتبال با دقت در اکانت‌های اینستاگرام خود فعالیت می‌کنند تا با هواداران‌شان ارتباط برقرار کنند، باشگاه را معرفی کنند و از همه مهم‌تر میلیون‌ها دلار پول به دست آورند. قدرت و تاثیرگذاری ستاره‌های دنیای فوتبال در فضای مجازی چنان زیاد است که برندهای بزرگ حاضرند برای همکاری با آنها میلیون‌ها دلار خرج کنند.

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا را بشناسید/ ستارگان فوتبال، سلاطین فضای مجازی
کد خبر: 357206
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن- در سال 2019 فوتبالیست‌ها تنها برای فوتبال بازی کردن پول دریافت نمی‌کنند، آنها برای سلبریتی بودن هم درآمد دارند. ستاره‌های مطرح فوتبال با دقت در اکانت‌های اینستاگرام خود فعالیت می‌کنند تا با هواداران‌شان ارتباط برقرار کنند، باشگاه را معرفی کنند و از همه مهم‌تر میلیون‌ها دلار پول به دست آورند.

قدرت و تاثیرگذاری ستاره‌های دنیای فوتبال در فضای مجازی چنان زیاد است که برندهای بزرگ حاضرند برای همکاری با آنها میلیون‌ها دلار خرج کنند.

در این بازار پرسود، برندها و بازیکنان فوتبال، بنا بر تعداد فالوئر، عده‌ای کمتر و عده‌ای بیشتر، سود می‌برند.

9 فوتبالیست بیش از دیگران از شبکه‌های اجتماعی خود درآمد دارند.

9- محمدصلاح، 165 هزار دلار

با 33 میلیون فالوئر در اینستاگرام محمدصلاح مهاجم مصری لیورپول یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال است. با این تعداد فالوئر تخمین زده می‌شود که محمدصلاح برای هر پست تبلیغاتی در حدود 165 هزار دلار دریافت‌ کند. این مبلغ صلاح را تبدیل به دوازدهمین سلبریتی پردرآمد کرده است. اگر صلاح به گل زدن در زمین فوتبال ادامه دهد، انتظار می‌رود فالوئرهای بیشتری پیدا کند و در نتیجه درآمد بیشتری داشته باشد.

محمد صلاح

8- لوئیز سوارز، 184 هزار دلار

نفر بعدی این لیست لوئیز سوارز بازیکن تیم بارسلوناست. سوارز در اینستاگرام 35 میلیون فالوئر دارد. او برای هر پست تبلیغاتی 185 هزار دلار دریافت می‌کند. موفقیت سوارز با بارسلونا به معنای درآمد بیشتر برای او خواهد بود.

سوارز

7- زلاتان ابراهیموویچ، 200 هزار دلار

درآمد زلاتان با در نظر گرفتن این موضوع که او در هیچ لیگ معتبر اروپایی‌ای بازی نمی‌کند، نشان‌دهنده محبوبیت بالای این ستاره سوئدی است. زلاتان نزدیک به 39 میلیون فالوئر و برای هر پست تبلیغاتی نزدیک به 200 هزار دلار درآمد دارد. به عنوان یکی از کاریزماتیک‌‌ترین چهره‌های فوتبال، دریافتن اینکه زلاتان چرا چنین درآمد بالایی دارد چندان سخت نیست.

زلاتان

6- گرت بیل، 218 هزار دلار

ممکن است شرایط درون زمین در حال حاضر چندان برای گرت بیل خوب نباشد، اما شرایط در اکانت اینستاگرام او متفاوت است. بیل با 42 میلیون فالوئر یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های ورزشی است. او برای هر پست تبلیغاتی در حدود 218 هزار دلار دریافت می‌کند.

گرت بیل

5- رونالدینیو، 256 هزار دلار

رونالدینیو بازیکن سابق میلان و بارسلونا در سال 2011 اروپا را ترک کرد و در سال 2018 بازنشسته شد، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ است. این بازیکن برزیلی 48 میلیون فالوئر دارد و برای هر پست تبلیغاتی 256 هزار دلار دریافت می‌کند. اگر رونالدینیو در سال‌های اخیر دوران فوتبال حرفه‌ای خود را سپری می‌کرد، قطعاً جایگاه بالاتری در لیست داشت.

رونالدینیو

4- دیوید بکام، 357 هزار دلار

فوتبالیست بازنشسته دیگری که در رده چهارم لیست قرار دارد بازیکن سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و ال‌ای گلکسی، دیوید بکام، است. یکی از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین انسان‌های این سیاره.

با 59 میلیون فالوئر به نظر می‌رسد دیوید بکام بتواند برای هر پست نزدیک به 357 هزار دلار درخواست کند. بکام مالک باشگاه اینتر میامی است و به نظر می‌رسد با شروع بازی این تیم در لیگ آمریکا درآمد او هم افزایش پیدا کند.

دیوید بکام

3- لیونل مسی، 684 هزار دلار

آیا لیونل مسی هرگز نفر سوم بوده است؟ او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه در صدر جای داشته است. فاصله بین فالوئرهای بکام و مسی بسیار زیاد است. مسی 132 میلیون فالوئر دارد و این بدان معناست که می‌تواند برای هر پست تبلیغاتی در حدود 648 هزار دلار دریافت کند. این مبلغ بیش از درآمد کندال جنر از هر پست تبلیغاتی است (611 هزار دلار). با وجود این، درآمد 2 بازیکن از او بیشتر است.

مرسی

2- نیمار، 722 هزار دلار

نیمار فالوئر کمتری نسبت به مسی دارد، اما پول بیشتری دریافت می‌کند. با 126 میلیون فالوئر نیمار برای هر پست 722 هزار دلار دریافت می‌کند. این رقم نشان‌دهنده شهرت زیاد اوست.

حالا تصور کنید اگر نیمار در تابستان به رئال مادرید یا بارسلونا پیوسته بود، چقدر درآمد داشت!

نیمار

1- کریستیانو رونالدو، 975 هزار دلار

چه کس دیگری جز کریستیانو رونالدو می‌تواند شماره یک این لیست باشد؟ فوروارد یوونتوس مشهورترین بازیکن فوتبال در فضای مجازی است و 185 میلیون فالوئر دارد. با این ارتش هواداران رونالدو می‌تواند نزدیک به 975 هزار دلار برای هر پست درخواست کند. رونالدو در شبکه‌های اجتماعی هم مثل زمین فوتبال مفهوم جدیدی به کلمه سلبریتی داده است.

رونالدو

در لیست کلی سلبریتی‌های اینستاگرام او نفر سوم است. آریانا گراند و کایلی جنر تنها کسانی هستند که برای هر پست تبلیغاتی یک میلیون دلار دریافت می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها