کد خبر: 357254
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۹:۳۴:۲۰
| |

بهنام نظری، رئیس مرکز منابع انسانی سازمان مدیریت بحران خبر داد؛

معرفی دستگاه های کم کار در حوزه مدیریت بحران به دادگاه

بهنام نظری، رئیس مرکز توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت بحران، قانون مدیریت بحران را دارای ظرفیت‌های مختلف دانست و گفت: هر دستگاهی که در زمینه مدیریت بحران کم کاری کند، براساس قانون امکان معرفی به دادگاه برای رسیدگی دارد.

معرفی دستگاه های کم کار در حوزه مدیریت بحران به دادگاه
کد خبر: 357254
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۹:۳۴:۲۰

اعتمادآنلاین| بهنام نظری، رئیس مرکز توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت بحران، عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سیل در قم گفت: قم هشتمین استان به لحاظ بارش در سیل فروردین ماه بود و با وجود حجم زیاد بارندگی، مدیریت بحران به خوبی در قم به صورت گرفت و این نشان از درایت مدیران استان داشت.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت بحران باید به سمتی برویم که مردم را در مدیریت بحران مشارکت بدهیم، عدم تاب آوری مردم در بحران یک مشکل است و بر آموزش همگانی برای مواجهه با بحران تاکید داریم.

رئیس مرکز توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت بحران افزود: همه دستگاه‌ها در مدیریت بحران سهیم هستند و قانون تکلیف را برای همه دستگاه‌ها مشخص کرده است، وزارتخانه‌ها براساس قانون ردیف بودجه برای پیشگیری از بحران‌ها خواهند داشت.

نظری قانون مدیریت بحران را دارای ظرفیت‌های مختلف دانست و تصریح کرد: هر دستگاهی که در زمینه مدیریت بحران کم کاری کند، براساس قانون امکان معرفی به دادگاه برای رسیدگی دارد.

وی ادامه داد: ریاست جمهوری بر فعالیت قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده تاکید دارد و در این راستا خسارت‌های ثبت شده و تائید شده ناشی از سیل، پرداخت می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها