کد خبر: 357257
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۹:۴۱:۴۹
| |

با رفع مشکلات مالی؛

تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب به جام باشگاه‌های آسیا می‌رود

تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب پس از کش‌و قوس های فراوان، صبح فردا(دوشنبه) جهت شرکت در جام باشگاه‌های آسیا عازم کره‌جنوبی می‌شود.

تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب به جام باشگاه‌های آسیا می‌رود
کد خبر: 357257
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۹:۴۱:۴۹

اعتمادآنلاین| سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب گفت: بازیکنانم طی هفته گذشته بواسطه ابهامی که در اعزامشان به رقابت‌های جام باشگاه آسیا بود، روزهای پر استرسی را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: ناامیدی از اعزام تیم باعث شد تا روز جمعه(10 آبان) طی بیانیه‌ای تیم را منحل کنیم، اما پادرمیانی رئیس فدراسیون، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مانع از انحلال تیم شد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: خوشبختانه با تامین منابع مالی و حمایت‌ها و کمک‌های مسئولین استانی، تیم ساعت 4 صبح فردا از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم کره جنوبی خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای کاهش هزینه‌های اعزام تیم دو نفر از بازیکنان ملی پوش را که قرار بود در این رقابت‌ها بصورت قرضی در اختیار تیم ما باشند به همراه نخواهیم داشت.

اعظم اضافه کرد: همچنین مربی فنی، پزشک و فیزیوتراپ تیم نیز در این رقابت‌ها به همراه ما نخواهند بود.

وی یادآورشد: با این وجود دست خالی می‌رویم، اما می جنگیم تا در مقابل تیم‌هایی که بازیکنان چندملیتی و میلیاردی دارند، از حیثیت هندبال ایران دفاع کنیم و امیدواریم موفق عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس تصریح کرد: این اولین حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیاست که افتخاری بزرگ برای استان محسوب می‌شود.

رقابت‌های هندبال جام باشگاه های آسیا 16 آبان در کره جنوبی آغاز می‌شود و تیم زاگرس در گروه اول با تیم‌های الکویت کویت، هاوکس کره جنوبی، العربی قطر و شارجه امارات دیدار خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها