کد خبر: 357268
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۲۰:۳۶:۰۴
| |

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

نبود اعتماد به استکبار جهانی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های کنونی آنان است

ماموستا فائق رستمی، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: زمان‌شناسی، استقامت و نبود اعتماد به استکبار جهانی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های کنونی دشمنان است.

نبود اعتماد به استکبار جهانی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های کنونی آنان است
کد خبر: 357268
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۲۰:۳۶:۰۴

اعتمادآنلاین| ماموستا فائق رستمی، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، در همایش «نقش استکبار در حمایت از جریان‌های افراطی و تکفیری و راه‌های مقابله با آن» که امروز، 12 آبان ماه در مجتمع نور سنندج برگزار شد، گفت: در دنیای امروز که دست ناپاک و نامحرم استکبار جهانی به ممالک اسلامی آمده و قصد دارند با تفرقه و ایجاد اختلاف بین مسلمانان به ویران کردن زیر بنای اقتصادی کشورهای اسلامی بپردازند که تاکنون در بسیاری از کشورهای اسلامی این توطئه خود را اجرا کرده‌اند.

وی افزود: امروز دشمنان با توطئه تفرقه‌افکنی خود خون مسلمان را به دست مسلمان ریختند و کار کردند تا هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی به وسیله خود مسلمانان صورت گیرد.

ماموستا رستمی تنها راه بازگشت و مقابله با توطئه دشمنان اسلام را رجوع دوباره به قرآن دانست و بیان کرد: مسلمانان باید با آگاهی و بصیرت به قرآن رجوع کنند تا از نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن اسلام آگاه می‌شدند و دیگر این بلای بزرگ دامنگیر جهان اسلام نمی‌شد.

وی تأکید کرد: باید مسلمانان بر علیه واقعه مرگ بار تفرقه و اختلاف، متحد و یکپارچه شوند چراکه دین اسلام دین ترحم، رأفت، شفقت، اخوت و برادری و دینی مدافع حقوق همه انسان‌هاست و ما مسلمانان این پیام اسلام را به جهانیان برسانیم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زمان‌شناسی، استقامت، عدم اعتماد به استکبار جهانی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های کنونی دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه در هرکدام از کشورهای جهان اگر مسلمانی آسیب ببیند، پیکره اسلام آسیب‌دیده است، یادآور شد: امروز دیگر زمان بیداری و هوشیاری، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در مقابل جهان کفر است پس باید ما به قرآن برگردیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها