کد خبر: 357342
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۰۹:۵۶:۰۸
| |

میثم دلخانی، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان:

فشار روانی سنگینی را تحمل می‌کردم/ حضور در بزرگسالان جهان کمک زیادی به قهرمانی‌ام کرد

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: تجربه حضور در مسابقات بزرگسالان جهان کمک زیادی به قهرمانی‌ام در این مسابقات کرد.

فشار روانی سنگینی را تحمل می‌کردم/ حضور در بزرگسالان جهان کمک زیادی به قهرمانی‌ام کرد
کد خبر: 357342
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۰۹:۵۶:۰۸

اعتمادآنلاین| میثم دلخانی، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان درباره کسب مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان گفت: سال گذشته متأسفانه در دیدار رده‌بندی مغلوب حریف اوکراینی شدم و به عنوانی بهتر از پنجمی نرسیدم، اما امسال در دور دوم این کشتی‌گیر را شکست دادم.

وی افزود: در دیدار رده‌بندی مسابقات جهانی بزرگسالان قزاقستان نیز مغلوب حریف ارمنستانی شده بودم که اینجا کشتی‌گیر ترکیه‌ای که او را شکست داده بود را شکست دادم. سطح مسابقات واقعاً بالا بود و چندین نفر از کشتی‌گیران حاضر در مسابقات بزرگسالان جهان در قزاقستان در این رقابت‌ها هم حضور پیدا کرده بودند.

دلخانی در خصوص اینکه بعد از ناکامی سال گذشته در امیدهای جهان و بزرگسالان امسال جهان، فشار روانی زیادی روی او بود، تصریح کرد: متأسفانه امسال در قزاقستان در دیدار رده‌بندی باختم و دستم از مدال کوتاه ماند؛ همین موضوع باعث شد فشار روانی سنگینی را تحمل کنم. خوشحالم با کسب مدال طلا پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی دادم و خودم را ثابت کردم. از محمد بنا هم که در مسابقات جهانی بزرگسالان به من میدان داد تشکر می‌کنم. تجربه آن رقابت‌ها کمک زیادی به کسب مدال طلا در این مسابقات به من کرد.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان در پاسخ به این سؤال با توجه به اینکه وزنش المپیکی نیست برنامه‌اش برای ادامه راه چیست، گفت: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است و من هم مستثنی نیستم و دوست دارم در بزرگترین رویداد ورزشی جهان حضور داشته باشم، اما هنوز تصمیم مشخصی در این خصوص نگرفته‌ام. تابع کادرفنی هستم و هرچه صلاح بدانند مانند سرباز در اختیار تیم ملی خواهم بود.

میثم دلخانی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان با برتری 7 بر 6 مقابل لوانی کاوجارادزه از گرجستان در فینال به مدال طلا دست یافت. وی پیش از این ماکسیم نهودا از بلاروس را 9 بر 6، اولکساندر هروشین از اوکراین را 5 بر یک و مهمت چکر از ترکیه را 4 بر یک شکست داده و راهی فینال شده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها