استقبال رئیس‌جمهور آمریکا از حمله به کنسولگری ایران در کربلا؛

ترامپ توئیت‌های ضدایرانی 2 رسانه سعودی را بازنشر کرد + عکس

رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود از اغتشاش در اطراف کنسولگری ایران در شهر کربلا استقبال کرد و 2 مطلب منتشرشده در این‌باره توسط رسانه‌های وابسته به سعودی‌ها را بازنشر داد.

ترامپ توئیت‌های ضدایرانی 2 رسانه سعودی را بازنشر کرد + عکس
کد خبر: 357376
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۰۶:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به تجمع یکشنبه شب (دیشب) تعدادی از اغتشاش‌گران در اطراف کنسولگری ایران در شهر مقدس کربلا، مطلب منتشرشده 2 رسانه وابسته به عربستان سعودی را در صفحه توئیتر خود بازنشر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین اقدام ضدایرانی خود، به مطالب منتشرشده وبگاه «عرب نیوز» عربستان سعودی و «ایران اینترنشنال عربی» که پیشتر خبرهایی درباره وابستگی این رسانه به ولی‌عهد سعودی منتشر شده بود، استناد کرده است.

دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود به زبان انگلیسی و عربی مطالب منتشرشده توسط این 2 رسانه سعودی درباره اغتشاش یکشنبه شب (دیشب) در اطراف کنسولگری ایران در شهر کربلا در عراق را بازنشر داد.

استقبال توئیتری ترامپ از اغتشاش در اطراف کنسولگری ایران با استناد به 2 رسانه سعودی در حالی صورت گرفته که در روزهای اخیر و در پی ناآرامی‌ها در عراق، برخی رسانه‌های از نقش سفارت آمریکا در بغداد در سازماندهی تشکیلات سری «تظاهرات اکتبر» عراق است، خبر دادند.

یک روزنامه لبنانی پیشتر از افشای یک سند امنیتی مبنی بر نقش سفارت آمریکا در عراق در اداره تشکیلات سری تظاهرات‌های ماه جاری در عراق خبر داده بود.

1

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها