گزارش «اعتمادآنلاین» از باکس‌آفیس آخر هفته:

فیلم جدید «نابودگر» صدرنشین گیشه شد/ خیز بلند «جوکر» به سوی میلیاردی شدن/ سیاست‌های نت‌فلیکس آمار فروش «مرد ایرلندی» را مشخص نکرد

فیلم سینمایی «نابودگر: سرنوشت تاریک» هرچند فروش قابل توجهی را رقم نزد، اما توانست صدرنشین پرفروش‌های این هفته شود. از سوی دیگر میزان فروش فیلم «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به دلیل سیاست‌های شبکه نت‌فلیکس منتشر نشد.

فیلم جدید «نابودگر» صدرنشین گیشه شد/ خیز بلند «جوکر» به سوی میلیاردی شدن/ سیاست‌های نت‌فلیکس آمار فروش «مرد ایرلندی» را مشخص نکرد
کد خبر: 357404
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ‌تبسم کشاورز- آخر این هفته و طی روزهای اول تا سوم نوامبر ( 10 تا 12 آبان) سالن‌های نمایش در آمریکای شمالی شاهد اکران چند فیلم جدید بودند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از Box Office Mojo، فیلم سینمایی «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» هرچند فروش قابل توجهی را رقم نزد، اما توانست صدرنشین پرفروش‌های این هفته شود.

بی‌شک یکی از مهم‌ترین فیلم‌هایی که این هفته اکران خود را آغاز کرد «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بود، اما به دلیل سیاست‌های شبکه نت‌فلیکس میزان فروش این فیلم منتشر نشد.

علاوه بر «مرد ایرلندی» 2 فیلم تازه‌وارد «هریت» و «بروکلین بی‌مادر» در هفته نخست نمایش‌شان به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و دهم قرار گرفتند.

در ادامه گزارش اعتمادآنلاین را از باکس‌آفیس سینمای آمریکا و جهان می‌خوانید.

«نابودگر: سرنوشت تاریک»: صدرنشینی با فروش غیرقابل توجه

ششمین فیلم سینمایی از سری فیلم‌های «نابودگر» به کارگردانی تیم میلر در این آخر هفته توانست با 29 میلیون دلار صدر گیشه را در اختیار بگیرد. این فیلم در گیشه‌های خارجی هم 72 میلیون دلار فروش داشته است.

«نابودگر:‌ سرنوشت تاریک» محصول جدید پارامونت است که به طور مستقیم داستان 2 فیلم نابودگر 1 و نابودگر 2 را دنبال می‌کند. این فیلم پس از 28 سال آرنولد شوارتزنگر و لیندا همیلتون را به عنوان بازیگران خود برگزیده است.

داستان فیلم بیش از 2 دهه بعد از وقایع فیلم سینمایی «نابودگر: روز قضاوت» روی می‌دهد و شخصیت سارا کانر (با بازی لیندا همیلتون) برای محافظت از یک دختر جوان به نام دانی راموس و دوستانش، به عنوان یک نابودگر که از آینده فرستاده شده، به زمین می‌آید.

سینما

«جوکر»:‌ پیش به سوی باشگاه میلیاردی‌ها

«جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس و محصول برادران وارنر، پس از پنج هفته اکران، از گیشه‌های داخلی 299 میلیون دلار کسب و فروش جهانی آن از 930 میلیون دلار نیز عبور کرده است. این فیلم تا رسیدن به باشگاه میلیاردی‌ها راه درازی در پیش ندارد.

«جوکر» در آخر این هفته در 3519 سالن نمایش نزدیک به 14 میلیون دلار فروش کرد تا در جایگاه دوم باکس‌آفیس آمریکای شمالی قرار گیرد.

این فیلم که در ژانر تریلر روانشناختی ساخته شده داستان کمدین شکست‌خورده‌‌ای به نام آرتور فلک در شهر گاتهام را روایت می‌کند که پس از تجربه‌های تلخ با نام جوکر وارد دنیای شرارت و تبهکاری می‌شود. واکین فینیکس و رابرت دنیرو از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سینما

«مالفیسنت: سردسته اهریمنان»: شکستی برای دیزنی در راه است؟

«مالفیسنت: سردسته اهریمنان»، محصول جدید دیزنی که از ابتدا با جوکر در رقابت بود، در هفته سوم اکران خود با فروشی بیش از 12 میلیون دلار در رتبه سوم قرار گرفت.

ساخته تازه یواخیم رانینگ تاکنون بیش از 84 میلیون دلار از گیشه‌های داخلی درآمد کسب کرده و فروش فیلم در گیشه‌های خارجی نیز به مرز 400 میلیون دلار نزدیک شده است.

«مالفیسنت: سردسته اهریمنان» ماجرا‌های دختری خوش‌قلب را روایت می‌کند که به خاطر خیانت دیگران تبدیل به زنی سنگدل و بدجنس شده است که به چیزی جز بدی فکر نمی‌کند. آنجلینا جولی، ال فانینگ و میشل فایفر بازیگران این فیلم هستند.

سینما

«هریت»: پدیده تازه باکس‌آفیس

فیلم «هریت» به کارگردانی کیسی لمونز در 2720 سالن نمایش، 12 میلیون دلار فروش داشت و فراتر از انتظار‌ها ظاهر شد.

این فیلم که امتیاز A+ را از مخاطبانش گرفته، 12 میلیون دلار بودجه داشته که کمک زیادی به مسیر سود آوری آن خواهد کرد. نکته مهم درباره «هریت» این است که اولین آخر هفته‌ی اکران خود را پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد یکی از پروژه‌های موفق پاییز امسال باشد.

این فیلم داستان زندگی یک برده به نام هریت را روایت می‌کند که خودش به یک مبارز علیه برده‌داری تبدیل می‌شود. سینتیا ایریوو، لسلی اودوم و جو آلوین در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «هریت» یکی از مدعیان اسکار 2020 محسوب می‌شود.

سینما

«خانواده آدامز»

انیمیشن «خانواده آدامز» به کارگردانی کنراد ورنن در این هفته نزدیک به 8.5 میلیون دلار فروش داشت. فروش داخلی این محصول جدید کمپانی گلدوین مایر پس از چهار هفته به بیش از 85 میلیون دلار رسید و با شکست فیلم‌های «سرزمین زامبی» و «شمارش معکوس» توانست به جایگاه پنجم دست پیدا کند.

این فیلم در گیشه جهانی تاکنون موفق شده 44 میلیون دلار فروش کند و فروش کلی خود را به بیش از 129 میلیون دلار رسانده است.

شارلیز ترون، کلویی گریس مورتس، اسکار آیزاک، نیک کرول و بت میلر صداپیشگان این انیمیشن هستند و داستان خانواده‌ای عجیب و غریب و ماجراجویی آنها را روایت می‌کنند.

سینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها