کد خبر: 357413
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۱:۳۰:۱۰
| |

محمدرضا تابش، عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس:

ملت ایران در مقابل استکبار جهانی متحد و یکپارچه ایستاده‌اند

محمدرضا تابش، عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس، تاکید کرد که همه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از جمله آمریکا متحد و یکپارچه ایستاده‌اند.

ملت ایران در مقابل استکبار جهانی متحد و یکپارچه ایستاده‌اند
کد خبر: 357413
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۱:۳۰:۱۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس، در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات طرح الزام دولت به تعیین سر خط جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه در تذکری با گرامیداشت روز دانش آموز و مبارزه با استکبار گفت: طبق آیین‌نامه برای بررسی طرح خارج از نوبت باید حداقل 50 نماینده درخواست رسیدگی از رئیس مجلس داشته باشند امروز این درخواست تصویب شد البته که قبل از تصویب در مجلس این موضوع در دستورات مجلس در مانیتور نمایندگان به نمایش آمده بود. روندی که خلاف آیین‌نامه است.

وی ادامه داد: امروز روز تاریخی 13 آبان است با این حجم از اقدامات خصمانه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی انتظار داشتیم که مجلس اقدامات بازدانده تر و قوی تری علیه آمریکا در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تصویب کنند البته که در همین حد هم برگ سبزی تحفه درویش است که به ملت شریف ایران عرضه می‌شود.

این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: همه ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی از جمله آمریکا متحد و یکپارچه ایستاده‌اند.

مسعود پزشکیان رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: ما قبل از شروع جلسه از نمایندگان درباره بررسی این طرح استمزاج کردیم، در جلسه علنی هم درخواست بررسی این طرح با اولویت به رای گذاشته شد که مجلس به آن رای قاطع داد منتها پیشنهادات و اشکالاتی در این طرح وجود دارد که قرار شد به صورت دو شوری بعد از تصویب کلیات آن بررسی شود ما این طرح را به کمیسیون آموزش برای جمع بندی می‌فرستیم تا دوباره به صحن آید قطعا آن زمان هم به این طرح رای خواهیم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها