لباس بازیگر مشهور هالیوود 300 هزار یورو فروخته شد

لباس اولیویا نیوتن جان در فیلم سینمایی «گریس» که به نفع یک مرکز درمانی سرطان به حراج گذاشته شده بود، با قیمت بالایی به فروش رفت.

لباس بازیگر مشهور هالیوود 300 هزار یورو فروخته شد
کد خبر: 357436
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۲:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| لباس‌های اولیویا نیوتن جان که در فیلم سینمایی «گریس» از آن‌ها استفاده کرده بود در یک حراجی واقع در بورلی هیلز ایالت کالیفرنیا، بیش از دوبرابر ارزشی که برای فروش آن پیش‌بینی می‌شد به مبلغ 405 هزار و 700 دلار (300 هزار یورو) فروخته شد.

این لباس که توسط نیوتن جان در فیلم موزیکال محصول 1978 پوشیده شده بود در بین 500 اقلامی بود که حراج جولین برای کمک به افزایش یک مرکز درمانی سرطان در استرالیا به فروش گذاشته شده بود. نام خریدار این لباس‌ها اعلام نشده است.

در این حراج بیشتر اقلامی که به فیلم‌ها مربوط می‌شدند بیشتر از حد انتظار فروش رفته اند و تا کنون در حدود 2.4 میلیون دلار فروش داشته است.

در این حراجی همچنین یک پوستر از فیلم سینمایی «گریس» که توسط نیوتن جان، جان تراولتا و دیگر اعضای این فیلم به امضا رسیده بود به ارزش 64 هزار دلار به فروش رسید در حالی که پیش‌بینی می‌شد به مبلغ هزار دلار به فروش برسد. همچنین دو لباس دیگر به قیمت‌های 18 هزار و 750 دلار و 50 هزار دلار دیگر به فروش رسید.

این بازیگر و خواننده که زاده بریتانیا و بزرگ شده استرالیاست اکنون 71 سال سن دارد و خودش نیز امسال اعلام کرد که برای سومین بار با بیماری سرطان مقابله می‌کند.

او تا کنون پنج جایزه از جشنواره گرمی دریافت کرده و چندین آهنگ در بین پرفروش‌های آمریکا دارد. آخرین سریال او مربوط به سال 2015 است و آخرین نقش آفرینی خود را در فیلمی تلویزیونی در سال 2017 بازی کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها