کد خبر: 357471
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۳:۴۴:۵۰
| |

حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون در مجلس: 

خانه ملت اجازه نخواهد داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد

حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که از تریبون مجلس از استقلال و آزادگی ملت ایران دفاع خواهیم کرد اظهار کرد: خانه ملت اجازه نخواهد داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

خانه ملت اجازه نخواهد داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد
کد خبر: 357471
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۳:۴۴:۵۰

اعتمادآنلاین| حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس ضمن گرامیداشت روز 13 آبان‌ماه با اشاره به برخی مسائل حوزه انتخابیه خود گفت: اگر چه در راه رسیدن مردم مناطق حوزه انتخابیه به مطالبات خود دست‌های پنهان و آشکار مشکلاتی را ایجاد کرده که باعث مکدر شدن خاطر مردم شهرستان انقلابی کازرون شده ولی دلسوزان انقلاب و اقتدار نظام و دولت اجازه ندادند که صاحبان زر و زور و تزویر باعث تضییع حقوق مردم شده و ثابت نموده‌اند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار حامی حقوق مردم در داخل و خارج از کشور است و اجازه نخواهد داد که فرصت‌طلبان از برخی مسائل سوء‌استفاده کرده و باعث ایجاد تنش نفاق میان مردم گردند.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند بزرگ، اتحاد و انسجام و همدلی میان مردم شریف حوزه انتخابیه فراهم گردید و مردم دو شهرستان حوزه انتخابیه در راه توسعه و پیشرفت گام برداشتند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران بدانید که استکبار جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی جنگ را برشما مردم تحمیل کرد و با تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه که مصداق تروریسم اقتصادی است، استقلال و آزادی شما ملت عزیز را نشانه گرفته است، لذا لازم است که مسئولین نظام، احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی و مردم عزیز با ایجاد اتحاد و انسجام ملی همانند جنگ تحمیلی در این عرصه نیز استکبار جهانی که در راس آن آمریکا با ابزار اقتصادی به جنگ آمده با کنار گذاشتن اختلافات گروهی، حزبی مایوس ساخته و در این جنگ تمام عیار با همت مردم و با برنامه‌ریزی جامع از سوی مسئولین و دولت از جمله برنامه‌های اقتصادی کارآمد برای مبارزه همه‌جانبه با فساد و دعوت از نخبگان در راستای فرامین مقام معظم رهبری با اتکا به توانایی‌های داخلی در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با تدبیر و درایت با ارتباط با کشورهای دوست با رعایت مصالح ملی و قوانین بین‌المللی و با پرهیز از هر اقدامی که باعث سوء‌استفاده دشمن می‌شود در راه پیشرفت انقلاب اسلامی راه را هموار نموده و چشم امید به کشورهای غربی در راس آمریکا نداشته باشند، زیرا استکبار اجازه نمی‌دهد که حقوق ملت‌های مظلوم محترم شمرده شود هر ارتباطی با آمریکا در هر گامی مخدوش شدن استقلال و آزادی این ملت را به همراه خواهد داشت و چشم امید بستن به آمریکا و اعتماد به آنها سرابی بیش نیست.

رضازاده عنوان کرد: ملت ایران با این شعار تاریخی که می‌جنگیم، می‌میریم سازش نمی‌پذیریم به هیچ قیمتی استقلال خود را که خونبهای هزاران شهید و جانباز است را از دست نمی‌دهند. لذا ضرورت دارد که دولتمردان با باور قدرت این ملت و توانایی فرزندان این مرز و بوم با برنامه‌ریزی صحیح به دنبال حل مشکلات مردم عزیز باشند که با تمام توان و رنج در راه استقلال ایستاده‌اند و چشم امید به بیگانگان ندارند، چرا که تاریخ ما مملو از اعتمادهایی است که حاصلی جز خیانت نداشته است.

وی بیان کرد: ما اگر به خودباوری برسیم می‌توانیم، که الحمدالله این باور در جامعه حاکم شده است. ملت ایران بدانید که فرزندان شما در خانه ملت اجازه نخواهند داد این انقلاب به دست نااهلان، فرصت‌طلبان، مزدوران و خودفروختگان بیفتد چرا که تعداد کثیری از این عزیزان بازماندگان شهدایی هستند که با جان و مال خود از این کشور دفاع کردند. اکنون نیز در این سنگر با تمام توان از استقلال و آزادگی ملت دفاع می‌کنیم و با تمام قدرت اعلام می‌کنیم که استکبار جهانی در راس آن آمریکا آرزوی مخدوش کردن استقلال این ملت و استعمار آنها را باید به گور ببرد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس پیمانی که با شهدا بسته‌ایم متذکر می‌شوم کسانی که گمان می‌کنند با توطئه، تخریب و تحریک خادمان و دلسوزان این ملت را از صحنه خارج می‌کنند کور خوانده‌اند ما تا آخرین قطره خون به پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته‌ایم استوار بوده و در اجرای عدالت توجه به حقوق عامه با فساد، ریا، خودخواهی و قدرت‌طلبی و انحصارطلبی مبارزه خواهیم کرد.

رضازاده در پایان با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود در حوزه راه‌های مواصلاتی، تونل‌ها، جاده‌ها و سدها خطاب به رییس جمهور و هیات دولت متذکر شد: اگر چه از مشکلات فراروی شما آگاهی داریم ولی در حوزه انتخابیه این جانب مشکلاتی وجود دارد که با مدیریت، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حل خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها