سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه:

لیبرالیسم و سرمایه‌داری در حال نابودی است/ آمریکا منتظر شکست‌های راهبردی باشد

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: برخی در شبکه‌های مجازی به دنبال آن هستند که نشان دهند اگر سفارت آمریکا در 13 آبان 58 تسخیر نمی‌شد، ایران به مشکلات امروز گرفتار نمی‌آمد.

لیبرالیسم و سرمایه‌داری در حال نابودی است/ آمریکا منتظر شکست‌های راهبردی باشد
کد خبر: 357500
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۴:۳۴:۱۱

اعتمادآنلاین| سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم کرج گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و روز پرافتخار ملت ایران است.

سردار جوانی ادامه داد: امروز اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده اند تا یک بار دیگر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و انزجار خود را از دولت متخاصم آمریکا نشان دهند.

وی با بیان اینکه این همدلی، وحدت و یکپارچگی مردم جای تحسین دارد، اظهار کرد: ملت ایران در میان تمامی ملت‌ها در عصر حاضر یک ملت پرافتخار و صاحب فضیلت است و جوانان ما امروز به حضور در میان چنین ملتی که گذشتگان آنان 40 سال پرافتخار را پشت سرگذاشته اند، به خود می بالند.

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و ایستادن در مقابل ظالمان و ستمگران و قلدران یکی از افتخارات بزرگ ایران است، افزود: جهانیان نظاره گر ایران اسلامی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز ملت ایران در پرتو بصیرت و هوشمندی و آگاهی و ولایت پذیری با سپری کردن 40 سال پرافتخار از استکبار ستیزی، مقاومت در مقابل ارزش‌ها و دفاع از محرومان موفق شده است تفکر استکبار ستیزی را به ورای منطقه تعمیم دهد.

وی توضیح داد: درود خدا بر چنین ملتی که پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم است و فرمان امام علی(ع) را به جان خریده و بیش از 40 سال است به رغم فشارها و تهدیدها نه تنها در این راه خسته نشده بلکه روز به روز بر مقاومت خود می افزاید و الگو و سرمشقی برای همه آزادیخواهان جهان شده است.

این مسئول با اشاره اینکه ملت ما می‌داند حرکت استکبار ستیزی اش حرکتی مبتی بر آموزه های دینی و بر اساس امر الهی است ، افزود: این حرکت نه یک حرکت مبنی بر تعصب، کینه و هیجان است بلکه حرکتی است بر اساس مبانی مستحکم دینی است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه استکبار با خودبرتربینی خود را به جای خلق هستی تصور می‌کند و به دنبال به بند کشیدن بشریت است، گفت: وقتی بحث مقابل ایستادگی در مقابل ظلم مطرح می‌شود، ملت ایران به عنوان نماد این مساله در ذهن جهانیان تداعی می‌شود.

وی افزود: ملت ایران در مسیر پرافتخار استکبار ستیزی به تکلیف دینی خود عمل می‌کند و شعار مرگ بر آمریکا شعار مومنینی است که خلوص بندگی و تبعیت از خداوند دارند.

این مسئول تصریح کرد: 13 آبان سال 43 با قیام امام خمینی ره سرآغاز حرکت استکبار ستیزانه ملت ایران است و از آن پس فرایند آگاهی ملت ایران شروع شد.

وی اظهار کرد: امام در 13 آبان 43 به خاطر اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون ناچار به تبعید 15 ساله شد ولی این کار سرآغاز جوشش مجدد مردم در سال 57 و 85 شد.

سردار جوانی ادامه داد: اقدام شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام در خصوص تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 نمونه مسلم مقابله با استکبار در سال 58 است که باعث شد سایه رژیم استکبار برای همیشه از سر ملت کم شود.

این مسئول تاکید کرد: برخی در شبکه‌های مجازی به دنبال آن هستند که نشان دهند اگر سفارت آمریکا در 13 آبان 58 تسخیر نمی شد، ایران به مشکلات امروز گرفتار نمی‌آمد و این دشمنی‌ها شکل نمی‌گرفت اما جوانان ما می‌دانند که حرکت به هنگام دانشجویان آن زمان حرکتی در راستای دفاع از حقوق دفاع از حقوق، استقلال، منافع و آزادی ایران بود.

وی اظهار کرد: باید این سوال را از تردیدافکنان کرد که اگر سفارت آمریکا در 13 آبان 58 تسخیر نمی‌شد، حال ایران امروز چطور بود؟

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکایی‌ها سفارت خود را به مرکز جاسوسی، شیطنت تبدیل کرده بودند و اگر دانشجویان آن را تسخیر نمی کردند برای انقلاب مشکل ایجاد می شد.

وی توضیح داد: تسخیر لانه جاسوی ضامن بقای انقلاب بوده و انتشار اسناد جاسوسی آمریکا در طی این سال‌ها بیانگر حرکت خرمندانه دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 58 بود.

وی اظهار کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب بنا را بر این گذاشته بودند به هر شکل ممکن جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند ولی خوشبختانه با هوشمندی ملت به هدف خود نرسیدند.

این مسئول ادامه داد: آمریکا طی 40 سال گذشته هم تلاش می‌کند سلطه خود را بر ایران بازگرداند، چون وجود ملت‌های با اقتدار و مستقل را بر نمی تابد.

وی گفت: آمریکا با ملت آزادیخواه و خداجویی که به دنبال پیشرفت و استقلال هستند مشکل دارد، لذا استکبارستیزی مبنای انسانی، دینی وعقلانی دارد.

وی افزود: از اول انقلاب برخی گفتند ملت ایران ضعیف است و در مقابل استکبار نمی تواند ایستادگی کند ولی علی رغم اینکه صهیونیست، اروپا و بسیاری از کشورها در کنار آمریکا قرار دارند، استکبار نتوانسته در مقابل اراده ملت ایران دوام بیاورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران به این اعتقاد دارند آمریکا هر چقدر هم قدرت داشته باشد شکست پذیر است، از طرفی امروز ملت ایران به عنوان ملت موحد و پیرو رهبری دینی است و ملتی است که در امتداد ولایت الهی حرکت می کند و شکست ناپذیر است.

سردار جوانی گفت: آمریکایی‌ها 40 سال تلاش کردند تا ایران را شکست دهند، امروز ایران به مولفه‌های اصلی قدرت از جمله قدرت نظامی و موشکی رسیده و در منطقه قدرت دارد و این چیزی است که دشمن را از شکست می‌ترساند.

وی افزود: حقه جدید آمریکایی‌ها تحریم‌ها و فشارهای حداکثری برای کشاندن ایران پای میز مذاکره است، ما با این نیرنگ و روحیه فشارهای آمریکا آشنا هستیم، آمریکا تحریم حقوق بشر، تحریم موشکی و هسته‌ای علیه ایران دارد تا راه‌های نفوذ بر کشورمان را هموار کنند اما ما رهبری با بصیرت داریم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: مرتجعین، آمریکا و اروپایی‌ها بدانند که امروز راهکار ملت ایران‌ برای فرار از این‌ شرایط، مقاومت اسلامی و روحیه استکبار ستیزی است نه رفتن پای میز مذاکره؛ چون آمریکا از طریق مذاکره می خواهد به ایران نفوذ کند.

سردار جوانی افزود: در ایران امروز فضای کار و تلاش و حل مشکلات توسط متخصصین داخلی را برای غلبه بر مشکلات داریم، تحکیم قدرت متراکم ایران در داخل کشور و در منطقه را داریم که اینها موجب شده آمریکا در مسیر افول و ‌فروپاشی باشد.

وی بیان کرد: همه چیز امروز شهادت می دهد که لیبرالیسم و نظام سرمایه‌داری با خودنمایی آمریکا در حال نابودی است و همه می‌دانند که آنچه این فرعون زمان را به زانو درآورده ملت ایران است و ما به خاطر این مهم به خود می‌بالیم.

معاون سیاسی سپاه پاسدادان انقلاب اسلامی توضیح داد: آنچه در کارنامه ایران در 40 سال گذشته است سراسر افتخار است، رهبر انقلاب بر این اساس در گام دوم ملت ایران از جمله جوانان را دعوت کرده اند تا به زیرکشیدن قدرت آمریکا را شاهد باشیم، ملت ایران در گام دوم انقلاب شکست‌های راهبردی را نصیب آمریکا می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها