سعید اوحدی‌، رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین:

آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است/ توجه به الگوی بصیرت و دشمن‌شناسی

سعید اوحدی‌، رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین، با بیان اینکه باید الگوی بصیرت و دشمن‌شناسی را ملاک خود قرار دهیم، گفت: آمریکا امروز رو به افول بوده و بدهکارترین کشور دنیا است. 

آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است/ توجه به الگوی بصیرت و دشمن‌شناسی
کد خبر: 357542
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۶:۰۹

اعتمادآنلاین| سعید اوحدی‌، رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین، امروز 13 آبان، در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بیرجند گفت: قبل از انقلاب دو بلوک شرق و غرب بر دنیا حاکم بود و در آن شرایط منطقه خاورمیانه را به دلیل اهمیت ویژه آن در اختیار آمریکا قرار دادند چراکه باید از منافع اسرائیل حمایت می‌کرد.

وی ادامه داد: برای تبیین درست 13 آبان باید ببینیم چه شرایطی در پیش از انقلاب وجود داشت که سخنرانی امام خمینی(ره) در آبان‌ماه 43 منجر به تبعید ایشان شد.

رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین با بیان اینکه سه مقطعی تاریخی 13 آبان‌ماه در سال‌های 43، 57 و 58 بسیار اهمیت است، تصریح کرد: امام راحل 13 آبان سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند چراکه باعث ایجاد تحول در بسیاری از کشورها شد.

اوحدی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا منفورترین چهره در بین مردم ایران است، اظهار کرد: امروز آمریکا در بدترین شرایط خود گرفتار شده است.

رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین بیان کرد: به برکت خون شهدا، امروز ایران به عنوان یکی از چهار کشور برتر دنیا در صنعت ساخت هواپیمای بدون سرنشین مطرح است.

اوحدی ادامه داد: به برکت 13 آبان و شهدایی که تقدیم انقلاب اسلامی شده‌اند، امروز پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را می‌زنیم و او نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی خاطرنشان کرد: پیام 13 آبان به ملت عراق این است که با بصیرت و هوشیاری، مواظب نفوذ دشمن در صفوف خود باشند چرا که دشمنان قصد دارند پیروزی عراق در مقابل داعش را به حاشیه ببرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها