کد خبر: 357578
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۷:۴۸:۱۹
| |

برنامه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هماهنگی با وزارت‌خانه‌های کشور و اطلاعات است

شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌‌طلبان گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که فعالیت‌هایمان را با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور و وزارت اطلاعات انجام دهیم.

برنامه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هماهنگی با وزارت‌خانه‌های کشور و اطلاعات است
کد خبر: 357578
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۷:۴۸:۱۹

اعتمادآنلاین| سیدعبدالواحد موسوی لاری نائب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز در حاشیه مراسم ختم اعظم طالقانی دبیرکل فقید جامعه زنان انقلاب اسلامی در کانون توحید برگزار شد، درباره جلسه روز گذشته شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌‌طلبان اظهار داشت: در جلسه دیروز کلیات طرح راه‌اندازی سامانه رای‌سنجی اصلاح‌طلبان به تصویب اعضا درآمد.

وی درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره مشکلات حقوقی این طرح مطرح می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که فعالیت‌هایمان را با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور و وزارت اطلاعات انجام دهیم. در ارتباط با سامانه رای سنجی اصلاح‌طلبان نیز در خواست استعلامی از وزارت کشور و وزارت اطلاعات در رابطه با قانونی بودن این سامانه صورت گرفته است.

موسوی لاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت تایید وزارت کشور و اطلاعات این سامانه در دستور کار شورای سیاست‌گذاری قرار می‌گیرد؟ اظهار داشت: دیروز کلیات این سامانه به تصویب رسید، بنابراین برنامه‌ شورا همین است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها