کد خبر: 357588
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۸:۴۲:۰۲
| |

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

دوصدایی در مقابل دشمن خیانت به کشور است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران دوصدایی در مقابل دشمن را خیانت به کشور دانست و گفت: ما راهی به جز مبارزه با آمریکا نداریم و دنیا به دلیل همین ایستادگی به ایران افتخار می کند.

دوصدایی در مقابل دشمن خیانت به کشور است
کد خبر: 357588
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۸:۴۲:۰۲

اعتمادآنلاین| سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان جزیره کیش با تقدیر از حضور گسترده ساکنان ولایتمدار و استکبار ستیز جزیره کیش بیان کرد: دشمن حضور و راهپیمایی ملت ایران را رصد می‌کند و بی تردید این حضور شما موجب مایوس شدن دشمن می‌شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حریم، یاد 36 هزار شهید دانش آموز در دفاع مقدس و شهدای دانش آموز 13 آبان سال 57 در دانشگاه تهران افزود: استکبار ستیزی ملت ایران برگرفته از قرآن است. خداوند می‌فرماید که در مقابل ظلم و استکبار بایستید و ما به عنوان یک مسلمان نمی‌توانیم در مقابل ظلم و بی‌عدالتی سکوت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاریخ آمریکا سرشار از ظلم و ستم به ملت‌های مظلوم و کشتار است افزود: تاریخ آمریکا با کشتار سرخپوستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: کشوری که خود را مهد آزادی می داند و مجسمه آزادی را به عنوان نماد آزاد اندیشی کشور خود برگزیده از بمب اتم استفاده می‌کند و دم از حقوق بشر زده اما حقوق بشر را در تمامی جنگ‌های خود نادیده می‌گیرد و تاریخ جنگ‌های ویتنام، عراق، خاورمیانه، جنگ جهانی دوم و کرده را که آمریکا در آن‌ها دست به کشتارهای دسته جمعی زده فراموش نخواهد کرد.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه آمریکا سراسر ظلم و استکبار است زیرا مستکبر است و به جز خود را نمی‌تواند ببیند به رخدادهای بسیاری که آمریکا در کشورهای مختلف جهان ایجاد کرده است اشاره کرد و افزود: این رویدادهای تلخ و دردناک علت انزجار ملت ما از آمریکا است که باید مدام مرور شده و فراموش نشود.

همه رخدادهای سخت کشور ما به آمریکا ختم می‌شود

وی با بیان اینکه جوانان باید بدانند چرا مرگ بر آمریکا می‌گوئیم، افزود: تبعید امام راحل(ره)، کودتای 1332، جنگ تحمیلی، کشتار دانش آموزان و دانشجویان و بسیاری از رویدادهای تلخ پس از انقلاب در کشور ما و شهادت جوانان ما همه به نحوی به آمریکایی‌ها می‌رسد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما چهل سال است که در برابر تحریم‌های ناحق و ظالمانه آمریکا ایستاده ایم تاکید کرد: در دفاع مقدس زمانی که ما موفق عمل کرده و در حال بازپس‌گیری زمین‌های خود بودیم آمریکا در خلیج فارس وارد شده و کشتی‌های ما را هدف گرفته و سکوهای نفتی ما را به آتش کشید.

وی ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا مختص 10 سال و 20 سال نیست و 40 سال است که به ناحق تحریم شده ایم و این ظلم تنها به ایران اختصاص ندارد بلکه هر جا صدای عدالت‌خواهی بلند شود آمریکا ورود می‌کند تا آن را خاموش کند و این منش و سیاست استبکاراست.

دشمن به دنبال به زانو درآوردن ماست

تنگسیری با اشاره به اینکه باور نکنید که دشمن با مذاکره و عقب‌نشینی در ساخت موشک و برنامه هسته ای از ما راضی می‌شود، بیان کرد: ما راهی به جز مبارزه با آمریکا نداریم دشمن تا ما را به زانو در نیاورده و مطیع خود نکند دست بردار نیست.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تا کنون افزود: امروز اگر دنیا به ایران افتخار می‌کند به دلیل همین ایستادگی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها غیر از خودشان را رنگین پوست و پایین تر از خودشان می‌دانند، افزود: ملت ایران امروز با عنایت خداوند در مقابل استکبار جهانی ایستاده و ما باید وحدتمان را در طول مسیر ادامه دهیم.

تنگسیری با تاکید بر اینکه ملت ایران قهرمان‌ترین و با فرهنگ‌ترین ملت‌هاست، اضافه کرد: امروز تکلیف داریم در مقابل دشمن بایستیم حتی با دست خالی.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت وحدت در میان مردم و مسؤولان افزود: همدلی و وحدت رمز پیروزی است و دو صدایی در مقابل استکبار جهانی نباید وجود داشته باشد زیرا این یک خیانت به کشور و ملت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسعه و پیشرفت علمی جوانان ایران برای دشمن سنگین است و می‌خواهد جلوی آن را بگیرد افزود: زمانی ما املای صحیح موشک را نمی‌دانستیم اما امروز پیشرفته ترین شناورها و موشک‌ها توسط نیروهای مسلح ایران تولید می شود و این یک شعار نیست بلکه در واقعیت و عمل دیده می‌شود.

تنگسیری بااشاره به اینکه ما به عنوان سربازان این ملت در دریا محکم در مقابل آمریکایی‌ها ایستاده ایم و اجازه ورود ناو هواپیمابر در آبهایمان را نمی‌دهیم، خاطر نشان کرد: زمانی هیچ ملتی جراتی کوچکترین سوال از انگلیس و آمریکا نداشت ولی امروزه نیروهایشان در این مرز و بوم به زانو در می ‌آیند و این عزتی است که خداوند و خون شهدا به ملت ایران داده است که باید از آن حراست و حفاظت کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها