کد خبر: 357597
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

حماس: قدرت ما مدیون دانش ایران است

جنبش حماس اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران بیشترین نقش را در توسعه توانمندی‌های مقاومت در نوار غزه داشته است.

حماس: قدرت ما مدیون دانش ایران است
کد خبر: 357597
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جنبش حماس اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران بیشترین نقش را در توسعه توانمندی‌های مقاومت در نوار غزه داشته است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رسانه‌های فلسطینی به نقل از یحیی السنوار، رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه، اعلام کردند: حماس در سایه انتقال فناوری از سوی جمهوری اسلامی ایران به نیروهای مقاومت در غزه امروز به قدرتی دست یافته که اشغالگران اسرائیلی از آن در هراسند.

این رهبر فلسطینی که در مراسم ویژه جوانان در نوار غزه سخنرانی می کرد، افزود: امروز مقاومت فلسطین در نوار غزه صدها تونل و اتاق‌های کنترل و عملیات در زیر زمین دارد. همچنین ما موشک‌های ضد زره را بومی‌سازی کرده‌ایم و قادر هستیم در مقابل تانک‌های دشمن مقاومت کرده و آنها را به تلی از آهن تبدیل کنیم.

او خاطر نشان کرد: ما گرسنگی و محاصره را تحمل کردیم تا قدرت عظیم خود را در زیر زمین بسازیم و با آن بینی اسرائیلی‌ها را به خاک بمالیم.

رسانه‌های اسرائیلی هم به نقل از سنوار نوشتند: حماس قادر است برای شش ماه کامل به طور مستمر تل‌آویو را زیر آتش بگیرد. حماس هم‌اکنون هزاران موشک در اختیار دارد که شهرهای اسرائیلی را به شهرهای اشباح تبدیل می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها