جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

داور با پرسپولیسی‌ها مهربانانه برخورد می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور با بازیکنان ما بد صحبت می‌کرد در حالیکه با بازیکنان پرسپولیس مهربانانه برخورد می‌کرد.

داور با پرسپولیسی‌ها مهربانانه برخورد می‌کرد
کد خبر: 357604
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۹:۵۱:۰۲

اعتمادآنلاین| جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شامگاه امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را به خوبی جبران کردیم به گونه ای که بازی را کاملا در اختیار داشتیم اما حیف که به گل نرسیدیم.

نکونام عنوان کرد: بازیکنان حریف در برابر ما وقت تلف می کردند و گلی هم که در برابر ما به ثمر رساندند؛ روی اشتباه داور در اعلام پنالتی به سود آنها است چرا که قبل از اعلام پنالتی، خطایی صورت گرفته بود. تمام این موارد نشان می دهد حق ما حداقل یک تساوی در این بازی بود.

وی افزود: داور در حالی برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد که قبل از آن یک خطا را برای ما نگرفت و گرنه بازی متوقف می شد. در این بازی شاهد چند اشتباه داوری بودم که به داور فقط گفتم که بازیکن حریف سر خورد ولی داور با من بحث کرد و در نهایت هم کارت زرد نشان داد.

نکونام ادامه داد: داور با بازیکنان ما بد صحبت می کرد در حالیکه با بازیکنان حریف مهربانانه برخورد می کرد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد ولی در نیمه دوم آنها به سمت وقت کشی پیش رفتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال یکی از خبرنگاران که گفت «تیم فولاد برنامه ای برای این بازی نداشت و فقط رو ارسال توپ های بلند کار می کرد»، بیان کرد: شما سئوال نکردید که من پاسخ بدهم.

براساس این گزارش، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم میهمان با یک گل به سود خود پایان داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها