کد خبر: 357650
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۰:۰۳:۲۳
| |

ماجرای پرداخت نشدن پول ویلموتس چیست؟

فدراسیون فوتبال کشورمان مبلغ دستمزد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی را فراهم کرده، اما هنوز راهی برای انتقال این پول پیدا نشده است.

ماجرای پرداخت نشدن پول ویلموتس چیست؟
کد خبر: 357650
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۰:۰۳:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دو هفته پیش در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد دستمزد سرمربی تیم ملی تا دو سه روز آینده پرداخت می‌شود اما امروز (سه‌شنبه) خبری نگران کننده از سوی رسانه‌های بلژیکی مخابره شد.

رسانه‌های بلژیکی اعلام کردند که مارک ویلموتس به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش درخواست فسخ قراردادش را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است. حتی در این خبر علت غیبت اسپینوزی، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی پرداخت نشدن دستمزدش اعلام شده بود، اما گویا موضوع از سوی فدراسیون فوتبال به این بغرنجی نیست.

فدراسیون فوتبال پول دستمزد مارک ویلموتس و دستیارانش را تأمین کرده و این پول نیز به حسابی برای انتقال به حساب ویلموتس ارسال شده است. با این حال فدراسیون به دنبال مسیری برای انتقال این پول است تا مبادا مقابل این حساب نیز گرفته و دستمزد سرمربی تیم ملی پیش از انتقال به حساب او بلوکه شود.

برای انتقال دستمزد ویلموتس به حسابش در بلژیک، فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی با وکلای بلژیکی در ارتباط هستند تا مطمئن‌ترین راه برای انجام این کار انتخاب شود. با این حال فدراسیون هنوز نتوانسته راه مطمئنی برای انتقال پول به حساب ویلموتس پیدا کند و باید دید این ماجرا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا استمرار این اتفاق واکنشی را از سوی سرمربی تیم ملی به دنبال خواهد داشت یا نه.

تیم ملی ایران با مارک ویلموتس تاکنون 5 بازی را پشت سر گذاشته که در دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره‌جنوبی به ترتیب پیروزی 5 بر صفر و تساوی یک - یک به دست آمد. در سه بازی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین نیز مصاف با تیم‌های هنگ‌کنگ، کامبوج و بحرین به ترتیب پیروزی‌های 2 بر صفر، 14 بر صفر و شکست یک بر صفر را به دنبال داشت. ملی‌پوشان کشورمان 23 آبان‌ماه باید به مصاف عراق بروند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها