کد خبر: 357714
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۳:۰۶:۵۷
| |

کشف 131 کیلو تریاک در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 3 قاچاقچی و کشف 131 کیلو گرم تریاک خبر داد.

کشف 131 کیلو تریاک در پایتخت
کد خبر: 357714
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۳:۰۶:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ محمد بخشنده گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور خریداری و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با یک پراید محموله مواد افیونی را پس از گذشتن از شهر قم به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهم صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از کنترل محورهای مواصلاتی به شهر تهران، خودرو متهم در نهایت در ساعت 17:00 روز گذشته سیزدهم آبان ماه در بزرگراه تهران - قم شناسایی و تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره توقف خودرو متهم و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 97 کیلو و 650 گرم تریاک، کشف شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی، به جرم ارتکابی اعتراف کرد وگفت، بخشی از محموله مواد افیونی پیش تر توسط 2 همدستش به مخفیگاهشان در شهر اندیشه منتقل شده است که کشف مواد افیونی و دستگیری 2 همدست متهم نیز بلافاصله در دستور کار ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و با هماهنگی‌های قضائی هر2 متهم در مخفیگاهشان در شهرک صدف شهر اندیشه دستگیر و در بازرسی از این محل 33 کیلو و 750 گرم تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر 3 متهم با دستور قضائی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر برای کشف سایر جزئیات پرونده قرار دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها