کد خبر: 357799
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۸:۰۸:۰۷
| |

برخورد دو سرویس دانشگاه یاسوج/ 6 دانشجوی دختر مصدوم شدند؛ حال مصدومان مطلوب است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد 2 سرویس خط واحد دانشگاه یاسوج 6 نفر مصدوم بر جا گذاشت که بر اساس آخرین پیگیری ها حال این دانشجویان دختر مطلوب گزارش شده است.

برخورد دو سرویس دانشگاه یاسوج/ 6 دانشجوی دختر مصدوم شدند؛ حال مصدومان مطلوب است
کد خبر: 357799
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۸:۰۸:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ محسن جلیل اظهار داشت: حوالی ظهر امروز سه شنبه، 14 آبان ماه خبر برخورد 2 دستگاه اتوبوس (خط واحد) حامل دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه به اورژانس اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس امداد شهری به محل حادثه اعزام شد و دانشجویان مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند .

اعضای هیات علمی در دانشگاه یاسوج 250 نفر و شمار دانشجویان در رشته های مختلف اعم از کارشناسی، ارشد و دکتری را در این دانشگاه نیز 6 هزار و 300 نفر است.

هم اینک 45 پایگاه امداد جاده ای و هوایی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند که از این تعداد 43 مورد زمینی و 2 پایگاه نیز هوایی هستند و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار اورژانس استان، 240 نیروی عملیاتی و 60 نیروی ستادی در پایگاه های اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

پیش از این 60 دستگاه آمبولانس کار امداد رسانی را در درون شهر ‌ها و جاده های برون شهری استان انجام می دادند.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها