کد خبر: 357876
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۱:۰۶
| |

محسن سرخو، عضو حزب اسلامی کار:

ساز و کار حزبی در قالب شورای هماهنگی جوابگوی‌ جریان اصلاحات است

عضو حزب اسلامی کار گفت: تنها ساز و کاری که ممکن است احتمالا منجر به موفقت شود؛ ساز و کار حزبی در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.

ساز و کار حزبی در قالب شورای هماهنگی جوابگوی‌ جریان اصلاحات است
کد خبر: 357876
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۱:۰۶

اعتمادآنلاین| محسن سرخو، عضو حزب اسلامی کار در ارتباط با نحوه ورود جریان اصلاحات به انتخابات بیان کرد: هر گونه تهیه لیست توسط هر جریان، شورا و جبهه باید زیر نظر تمام احزاب باشد. به نظر می‌رسد کنار زدن احزاب کار صحیحی نیست. اگر معتقد به بحث دموکراسی باشیم حتما باید موجبات توفیق احزاب را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در شورایی که نمایندگان احزاب و تعدادی افراد انتسابی با عنوان و وجهه شخصی‌شان تصمیم گیری می‌کنند، نباید فکر کنند که مردم یا اصلاح‌طلبان منتظر هستند تا آنان تصمیم نهایی را بگیرند.

این عضو سابق شورای شهر تهران گفت: تنها ساز و کاری که ممکن است احتمالا منجر به موفقت شود؛ ساز و کار حزبی در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است. این که شورایی بخواهد برای همه تصمیم بگیرد واقعا کارساز نیست.

وی تصریح کرد: ما نباید ذهنیت‌مان را به سمت و سوی سناتورهای انتخاباتی ببریم. افرادی که در کنگره‌های احزاب به عنوان دبیر کل و شورای مرکزی انتخاب شدند باید در انتخابات‌ها نقش داشته باشند؛ کادرسازی و تربیت مدیر از جمله وظایف احزاب است، اگر به این مهم توجه نشود یعنی کارکرد احزاب منتفی شده است.

سرخو در پایان با بیان اینکه در بحث دموکراسی حضور مردم یکی از اصلی‌ترین موضوعات است، گفت: به قدر کافی اصلاح‌طلبان ضعیف شده‌اند نیازی نیست با تصمیمات غلط آن را ضعیف‌تر کنند. به طور کلی مردم عملکردها را می بینند و متناسب با آن برای سرنوشت کشورشان تصمیم می گیرند؛ ما نباید انتظار داشته باشیم که مردم با رضایت پایین آرای ما را بالا ببرند؛ حتما باید عملکردها به نحوی توضیح داده شود تا مردم برای شرکت در انتخابات ترغیب شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها