کد خبر: 357878
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۲:۰۳
| |

کونته:

حس بسیار بدی است که با دو گل پیش باشید اما در نهایت شکست بخورید

سرمربی اینتر از شکست تیمش برابر دورتموند آن هم در شرایطی که با دو گل پیش بود بسیار ناراحت است.

حس بسیار بدی است که با دو گل پیش باشید اما در نهایت شکست بخورید
کد خبر: 357878
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۲:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از مدیاست، اینتر در دیدار برابر دورتموند در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد تا شب تلخی را در ادونا پارک تجربه کند.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر بعد از این شکست تلخ گفت: ما در لیگ قهرمانان اروپا و سری A بازیکنان محدودی داریم. منظور من از نظر کیفیت و تعداد است. بعضی از بازیکنان مجبور هستند که در همه بازی های در زمین باشند و این باعث می شود تا زیاد خسته شوند. طبیعی است که تاوان چنین چیزی را در بازی های بزرگ خواهیم داد. من عصبانی هستم چرا که این شکست باعث شد تا بازی خوب ما از بین رود و دو گلی که به ثمر رساندیم هیچ فایده ای نداشته باشد.

او ادامه داد: من از باشگاه هیچ چیزی نمی خواهم. با این بازیکنان مشکلی نداریم و به هر جنگی می رویم. من فقط می گویم که همه ما برای برنامه ریزی این فصل اشتباه کردیم. ما با تنها آسیب دیدگی دو سه بازیکن در شرایط بحرانی و فوق العاده هستیم این درحالی است که دیگر تیم ها بازیکنان کلیدیشان مصدوم می شوند اما هیچ اتفاقی نمی افتد.

سرمربی اینتر افزود: ما درباره بازیکنانی صحبت می کنیم که هیچ کدام از آنها به استثنای گودین جامی به دست نیاورده اند و طبیعی است که در چنین شرایطی کار کردن سخت است. ما نیکولو بارلا را از کالیاری جذب کرده ایم. استفانو سنسی از ساسولو آمده است. از شاگردانم که با قلب و روح خود بازی می کنند تشکر می کنم. آنها در زمین از جان مایه می گذارند. من از بازیکنان نوعی جنگیدن و تلاش را می خواهم که هر بازیکنی نمی تواند آن را انجام دهد. آنچه که برابر دورتموند اتفاق افتاد برابر بارسلونا هم تجریه کردیم. متاسفانه این حس بسیار بدی است که با دو گل پیش باشید اما در نهایت شکست بخورید.

او در پایان گفت: من بسیار حس تلخی دارم و احساس ناکامی شدیدی می کنم اما چه می توانم بگویم. به من می گویند که وقتی با دوربین حرف می زنی بیشتر لبخند بزن اما این سخت است چرا که ناراحت هستم. من بارها گفته ام که امیدوارم مدیر اینتر هم اینجا بیاید و به جای من صحبت کند. با وجود آنکه در جدول وضعیت خوبی داریم اما نباید مشکلات خود را پنهان کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها