300 دفتر خدمات سلامت تا پایان سال آغاز به کار می‌کند

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از آغاز به کار 300 دفتر خدمات سلامت تا پایان سال 98 در کشور خبر داد.

300 دفتر خدمات سلامت تا پایان سال آغاز به کار می‌کند
کد خبر: 357922
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۰:۲۰:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ احمد جنیدی جعفری با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر 80 دفتر خدمات سلامت در سطح کشور داریم. در سال گذشته آزمون توسعه دفاتر را برگزار کردیم و مصاحبه‌ها انجام شد و برخی دانشگاه‌ها در حال صدور احکام فعالیت این دفاتر هستند و تا آخر سال تعداد این دفاتر به نزدیک 300 دفتر خواهد رسید.

وی افزود: در نشست هم اندیشی مدیران سلامت محیط و کار 62 دانشگاه علوم پزشکی کشور که بعضا روسای گروه‌ها هم همراه‌شان بودند و در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در خصوص مطالب حوزه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار بحث و تبادل نظر انجام شد. در این جلسه به صورت هم اندیشی در 8 گروه تخصصی بحث‌های لازم صورت گرفت و نتیجه بحث هر یک از آنان در سالن همایش به صورت عمومی ارائه شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رییس مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت بیان داشت: مباحث در 8 گروه بر اساس قطب‌های دانشگاهی شامل موضوعاتِ دفاتر خدمات سلامت و توسعه آنها در کشور، برون سپاری خدمات بهداشت حرفه ای برای کارگاه های کوچک و معاینات شغلی، کنترل طغیان ها و بیماری های منتسب به آب و غذا، بحث های اجرایی کردن آئین نامه و قانون دخانیات بود. جمع بندی این مباحث برنامه های آینده مرکز سلامت محیط و کار را تبیین خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها