کد خبر: 357930
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۰:۲۷:۲۵
| |

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری:

حمایت از بخش خصوصی موثرترین راه توسعه پایدار کشور است

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: استان زنجان بستر و استعدادهای بسیار فراوانی برای فعالیت بخش خصوصی و رسیدن به توسعه و پیشرفت دارد.

حمایت از بخش خصوصی موثرترین راه توسعه پایدار کشور است
کد خبر: 357930
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۰:۲۷:۲۵

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری عصر روز گذشته در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب این استان در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی و گردشگری گفت: حمایت هر چه بیشتر از نقش‌آفرینی بخش خصوصی بهترین و موثرترین راه توسعه پایدار کشور است و استان زنجان نیز بستر و استعدادهای بسیار فراوانی برای فعالیت بخش خصوصی و رسیدن به توسعه و پیشرفت دارد.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه همچنین به معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ماموریت داد تا امور مربوط به رسیدگی به جاده‌های روستایی و گازرسانی به مناطق روستایی در استان زنجان را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

در این نشست که معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز حضور داشت، استاندار زنجان در سخنانی در تشریح مهمترین مسائل این استان گفت: همدلی و همکاری بسیار خوبی بین همه مسئولان استان از امام جمعه تا مسئولان اجرایی و نمایندگان استان در مجلس بر محور تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر استان شکل گرفته که تاثیر زیادی بر اثربخشی بیشتر تلاش‌ها برای آبادانی زنجان داشته است.

نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، نظرات‌شان را درباره مهمترین مسائل استانی و حوزه‌های انتخابیه خود ارائه کردند. واگذاری اختیارات بیشتر به مسئولان استانی، افزایش سهم استان از محل درآمدهای عمومی استان، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز و و تسریع در اجرای پروژه‌های ریلی، جاده‌ای و عمرانی استان از جمله مهمترین مطالبات نمایندگان استان در این جلسه بود که تصمیمات لازم برای تسریع در حل مسائل استان اتخاذ گردید.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها