حامد افضلی، نویسنده :

کارگردان سریال «الف ویژه» هنوز انتخاب نشده است

نویسنده سریال «الف ویژه» درباره نداشتن کارگردان این سریال هنوز انتخاب نشده است اما این را می‌دانم که آقای محمدرضا هنرمند و کمال تبریزی از گزینه‌های کارگردانی نیستند.

کارگردان سریال «الف ویژه» هنوز انتخاب نشده است
کد خبر: 357996
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۱۲:۲۴:۰۹

اعتمادآنلاین| حامد افضلی نویسنده سریال «الف ویژه» گفت: «قرار بر این بود که قصه‌های این سریال دوباره بازنویسی شود اما در حال حاضر کل قصه‌ها بازنویسی نشده و منتظر قرارداد بازنویسی هستیم که کار را شروع کنیم.»

او ادامه داد: «کارگردان این سریال هنوز انتخاب نشده است اما این را می‌دانم که آقای محمدرضا هنرمند و کمال تبریزی از گزینه‌های کارگردانی نیستند.»

در ابتدا قرار بود این سریال به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی محمدرضا هنرمند برای ماه رمضان ساخته شود، اما بعد از مدتی به دلیل مشکلاتی که بین گروه تولید و تلویزیون بوجود آمد این امر میسر نشد و سریال به گروه دیگری به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد مسعود سپرده شد. بخشی از سکانس‌های ابتدایی سریال توسط گروه دوم تصویربرداری شد اما در میانه راه متوقف شد.»

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش سعدی شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است.

در این سریال نادر فلاح در نقش مهران، فریبا متخصص در نقش همسر سابق مهران به ایفای نقش پرداختند. شنیده‌ها حاکی از این است که بخش عمده‌ای از بازیگران اصلی و فرعی سریال تغییر خواهند کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها