«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پرمخاطب‌ترین تک‌آهنگ‌های مهرماه اعلام شد/ صدر فروش در دستان حجت اشرف‌زاده

اگر نگاهی به پردانلود و پربازدیدترین آثار مهرماه بیندازیم، متوجه می‌شویم که درصدر قرار گرفتن آلبوم‌، تک‌آهنگ یا خواننده‌ای نقش بسزایی در افزایش مخاطبان آن‌ گونه از موسیقی دارد. سایت بیپپ‌تونز، که یک وب‌گاه بارگذاری موسیقی فارسی‌زبان است، 20 آهنگ برتر ماه مهر 98 را بر اساس بالاترین تعداد دانلود کاربران اعلام کرده است.

پرمخاطب‌ترین تک‌آهنگ‌های مهرماه اعلام شد/ صدر فروش در دستان حجت اشرف‌زاده
کد خبر: 358084
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ‌تبسم کشاورز- بررسی گونه‌های مختلف موسیقی نشان از بازار داغ این هنر در میان مخاطبان دارد. طبق آمارهای منتشرشده، همچنان علاقه‌مندان به موسیقی پاپ با اختلاف 2 برابری نسبت به موسیقی سنتی در صدر جدول قرار دارند.

به گزارش اعتمادآنلاین، اگر نگاهی به پردانلود و پربازدیدترین آثار منتشر شده بیندازیم، متوجه می‌شویم که در صدر قرار گرفتن آلبوم‌، تک‌آهنگ یا خواننده‌ای نقش بسزایی در افزایش مخاطبان آن‌ گونه از موسیقی دارد.

سایت بیپپ‌تونز، که یک وب‌گاه بارگذاری موسیقی فارسی‌زبان است، 20 آهنگ برتر ماه مهر 98 را بر اساس بالاترین تعداد دانلود کاربران اعلام کرده است.

در این بین نام‌های «حجت اشرف‌زاده»، «شهاب مظفری» و «آرون افشار» به ترتیب رتبه اول تا سوم را در این لیست به خود اختصاص داده‌اند.

«محسن ابراهیم‌زاده»، «شهاب مظفری» و «رضا بهرام» خوانندگانی هستند که نام‌شان در این لیست 2 بار تکرار شده است.

بر همین اساس در ادامه لیستی از آهنگ‌های پربازدید ماه را معرفی می‌کنیم:

آهنگ «ماه بی‌تکرار من» به خوانندگی حجت اشرف‌زاده در رتبه اول پربازدیدترین آهنگ‌های ماه قرار گرفت. موسیقی این تک‌آهنگ را محمد محتشمی ساخته و تنظیم آن را معین حبیبی بر عهده داشتند.

موسیقی

«ستایش» به آهنگسازی و خوانندگی شهاب مظفری در رتبه دوم پربازدیدهای ماه قرار گرفته است. ترانه‌سرایی این کار را مهرزاد امیرخانی بر عهده داشته است.

موسیقی

«شب رویایی» با صدا و ملودی آرون افشار سومین آهنگ پربازدید ماه شد. آهنگسازی این کار را معین رهبر بر عهده دارد. فرشید ادهمی و امیرحسین کیان‌پور نوازندگان این قطعه هستند.

موسیقی

«آشوبم» به آهنگسازی و ترانه‌سرایی حمید هیراد چهارمین آهنگ پرفروش ماه شد. میکس و مسترینگ این قطعه را رضا پارسیان بر عهده دارد.

موسیقی

آهنگ «بندباز» با صدای «محسن چاوشی» پنجمین آهنگ پردانلود در ماه مهر شد. ترانه این اثر پاپ را حسین صفا سروده و آهنگسازی این کار بر عهده محسن چاوشی است.

موسیقی

«اسمت که میاد» به خوانندگی و ترانه‌سرایی روزبه بمانی در لیست پرفروش‌های ماه قرار گرفت. آهنگسازی این اثر را روزبه بمانی و هومن نامداری به طور اشتراکی انجام داده‌اند.

موسیقی

«خزون» اثر شهاب مظفری هفتمین اثر پرفروش ماه شد. عماد طغرایی آهنگساز و مهرزاد امیرخانی ترانه‌سرای این قطعه است.

موسیقی

«پیلوت» به خوانندگی سینا سرلک و آهنگسازی سعید رضایی هشتمین آهنگ پردانلود ماه شد. ترانه‌سرای آهنگ پیلوت یاسر امینی و تنظیم‌کننده آن هومن آزما است.

موسیقی

«ترس» به خوانندگی «میثم ابراهیمی» که دهم مهر منتشر شد در رده نهم لیست قرار گرفته است. آهنگسازی و ترانه‌سرایی این اثر را «آرش ap» بر عهده داشت. تنظیم‌کننده قطعه «ترس» مهدی جهانی است.

موسیقی

«پرپر» آهنگ تازه مهدی جهانی که سوم مهر منتشر شد، در لیست پردانلودترین‌های ماه قرار گرفت. آهنگساز و ترانه‌سرای این قطعه پاپ خود مهدی جهانی است. تنظیم این آهنگ را عماد لاریجانی انجام داده است.

موسیقی

«عاشقم» به خوانندگی، آهنگسازی و ترانه‌سرایی محسن ابراهیم‌زاده که 27 مهر منتشر شد در لیست پرفروش‌های ماه قرار گرفت. تنظیم این آهنگ را معین راهبر بر عهده داشته است.

موسیقی

«بگو که زنده‌ایم» تک‌آهنگی از گروه چارتار، در سبک پاپ-تلفیقی، در رتبه دوازدهم لیست پردانلودهای ماه قرار گرفت. میکس و مسترینگ این اثر را آرش پاکزاد و گیتارنوازی آن را نوید زمردی بر عهده داشتند.

موسیقی

«خیالت راحت» به خوانندگی و ترانه‌سرایی مهراد جم در این لیست قرار گرفت. تنظیم‌کننده این اثر پاپ مهدی جهانی است.

موسیقی

آهنگ «خیال» با صدای مهدی احمدوند در جایگاه چهاردهم این لیست قرار گرفت. آهنگسازی این کار را هم خود مهدی احمدوند بر عهده داشته است.

موسیقی

«بام نبود کسی» به آهنگسازی، ترانه‌سرایی و خوانندگی علیرضا طلیسچی در این لیست قرار گرفت. تنظیم این کار بر عهده امیر بهادر دهقان است.

موسیقی

«اینجا تهرونه» با خوانندگی و آهنگسازی رضا یزدانی در رتبه شانزدهم این لیست جای گرفت. ترانه‌سرای این قطعه روزبه بمانی و تنظیم‌کننده آن محمد خرم‌گاه است.

موسیقی

«هیچ» با صدای رضا بهرام و با میکس و مسترینگ ایمان احمدزاده در جایگاه هفدهم این لیست قرار گرفت. تنظیم‌کننده، آهنگساز و ترانه‌سرای این اثر «دی پاپ موزیک» است.

موسیقی

«خلوت» به خوانندگی، ترانه‌سرایی و آهنگسازی مسعود صادقلو هجدهمین آهنگ پربازدید این ماه شد.

موسیقی

«علاقه محسوس» به خوانندگی، آهنگسازی و ترانه‌سرایی محسن ابراهیم‌زاده نوزدهمین تک‌آهنگ پربازدید این ماه شد. میکس و مسترینگ این کار را محمد فلاحی و تنظیم آن را امین کاوه بر عهده داشتند.

موسیقی

«کاش» با صدای رضا بهرام در جایگاه بیستم این لیست قرار گرفت. ترانه و موزیک این قطعه را «دی پاپ موزیک» و تنظیم آن را مصطفی مومنی بر عهده داشتند.

موسیقی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها