امروز محقق خواهد شد؛

رقابت 52 اثر از 8 کشور جهان در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در حالی گذر از ربع قرن برگزاری را جشن می گیرد که 52 اثر از 8 کشور جهان در همدان روی صحنه خواهند رفت.

رقابت 52 اثر از 8 کشور جهان در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
کد خبر: 358138
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ۰۹:۳۰:۵۴

اعتمادآنلاین| بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک تئاتر طبیعت» در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران آغاز می شود و این جشنواره بین المللی بیست و ششمین برگ از صفحات حضورش در بین کودکان و نوجوانان را ورق می زند.

امسال همدان بیستمین دوره برگزاری جشنواره را پشت سر می گذارد و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ماه ها قبل در همدان آغاز شده و کم کم به روزهایی نزدیک می شویم که ثمره این زحمات دیده خواهد شد.

12 کمیته تخصصی برای اجرای برنامه ها پیش بینی شد

طبق گفته مسئولان دست اندرکار 12 کمیته تخصصی برای اجرای برنامه ها پیش بینی شده و 9 سالن برای اجرای نمایش و برگزاری کارگاه های آموزشی مد نظر است به طوری که طی روزهای 16 تا 21 آبان ماه نمایش های ایرانی و خارجی روی صحنه خواهند رفت.

سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برای اجرای آثار خردسال، سینما کانون برای برگزاری کارگاه ها، سالن اصلی و پلاتوی مجتمع شهید آوینی، سالن اصلی و پلاتوی مجتمع شهید آوینی، پلاتوی استاد عبادی و تالار فجر برای اجرای نمایش ها در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها