مجله ورزشی «اعتمادآنلاین»؛ ورزش ایران در هفته‌ای که گذشت

ویلموتس قراردادش را با فدراسیون فوتبال فسخ کرد؟/ اینفانتینو دوباره به ایران سفر می‌کند/ مربیان استقلال و پرسپولیس به سیم آخر زدند

در این قسمت از مجله ورزشی «اعتمادآنلاین» با هم نگاهی می‌اندازیم به حضور دوباره اینفانتینو در ایران، شایعه فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال و همچنین تهدید استراماچونی به استعفا از باشگاه استقلال.

حجم ویدیو: 9.74M | مدت زمان ویدیو: 00:03:42 دانلود ویدیو
کد خبر: 358239
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، تصمیم گرفته با سفر به ایران و تماشای یک بازی لیگ برتر از نزدیک شاهد حضور زنان در ورزشگاه باشد.

بر اساس این گزارش، هیات ویژه‌ای از سوی فیفا ظرف روزهای آینده وارد ایران می‌شود تا مقدمات سفر جیانی اینفانتینو را فراهم کند. اینفانتینو مدتی قبل نیز نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرد که در آن از تصمیم خود برای سفر به ایران و تماشای یک بازی لیگ برتر با حضور زنان خبر داده بود.

هرچند زنان ایرانی می‌توانند در بازی‌های ملی به ورزشگاه بروند، اما هنوز اجازه تماشای بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران را ندارند و حالا با آمدن اینفانتینو به ایران شرایط برای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای دیدارهای لیگ برتر هم آماده خواهد شد.

ویلموتس قراردادش را با فدراسیون فوتبال فسخ کرد؟

بعد از باخت تیم ملی برابر بحرین در مقدماتی جام‌جهانی مارک ویلموتس به بلژیک رفت و دیگر به ایران برنگشت تا شایعه جدایی این مربی بلژیکی از تیم ملی ایران قوت بگیرد.

ویلموتس به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش از فدراسیون فوتبال ایران ناراحت است و طبق گفته برخی از رسانه‌های بلژیکی، این مربی قصد دارد قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ کند. هرچند عبدالکاظم طالقانی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد پول ویلموتس پرداخت شده، اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد پول ویلموتس در یک صرافی در امارات است و هنوز به حساب او واریز نشده است.

کمتر از یک هفته تا بازی تیم‌ملی برابر عراق در مرحله مقدماتی جام‌جهانی قطر باقی مانده و تیم ملی در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد. با دستور فیفا این دیدار قرار است به دلیل ناآرامی‌های کشور عراق در کشوری دیگر برگزار شود. حالا باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای تیم ملی فوتبال ایران و بازی در برابر عراق رخ خواهد داد.

استراماچونی تهدید به استعفا کرد

استقلال بعد از پیروزی قاطع برابر تراکتورسازی، صنعت نفت آبادان را نیز با پنج گل شکست داد تا هم خودش را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر معرفی کند و هم هوادارانش را خوشحال کند.

عمر خوشحالی هواداران استقلال اما چندان دوامی نداشت و استراماچونی، مربی ایتالیایی استقلال، در کنفرانس خبری بعد از بازی با ابراز ناراحتی از مدیران این تیم اعلام کرد که پول بازیکنان و کادر فنی استقلال پرداخت‌ نشده و به همین دلیل دیگر نمی‌تواند به کارش در این باشگاه ادامه دهد. همین موضوع باعث شد کام هواداران استقلال حسابی تلخ شود.

هرچند استراماچونی تهدید به استعفا کرده، اما مدیران استقلال هیچ واکنشی به این صحبت‌ها نشان ندادند. باید منتظر ماند و دید شرایط بد اقتصادی کشور می‌تواند یکی دیگر از مربیان خارجی فوتبال ایران را از کشور فراری دهد یا خیر.

البته حال و روز پرسپولیس هم بهتر از استقلال نیست و کالدرون آرژانتینی نیز به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش مدیران پرسپولیس را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها