لیگ اروپا

پیروزی قاطع منچستریونایتد در شب شکست رم

منچستریونایتد به راحتی توانست پارتیزان را در لیگ اروپا شکست دهد اما رم مغلوب مونشن گلادباخ شد.

پیروزی قاطع منچستریونایتد در شب شکست رم
کد خبر: 358286
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۸:۳۹:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ درادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ اروپا منچستریونایتد، اسپانیول و خنت توانستند با شکست حریفانشان سه امتیاز مهم این بازی ها را به دست آورند.

یونایتد برابر پارتیزان بلگراد قرار گرفت و با سه گل مهمانش را شکست داد. گل‌های میزبان را گرینوود، مارسیال و راشفورد به ثمر رساندند. شیاطین سرخ با این پیروزی 10 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند. آلکمار که پیش از این دیدار آستانه را با پنج گل شکست داده بود با هشت امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

در گروه J رم حریف مونشن گلادباخ نشد و مقابل میزبانش 2 بر یک شکست خورد. باشاک شهیر با پیروزی 3 بر صفر برابر ولفسبرگر توانست به صدر جدول صعود کند. این تیم 7 امتیازی است و بالاتر از مونشن گلادباخ و رم (پنج امتیازی) قرار دارد.

اسپانیول جشنواره گل به راه انداخت و 6 بر صفر لودوگورتس را مغلوب کرد. دیدار دو تیم فرنکواروس و زسکا مسکو بدون گل تمام شد. اسپانیول در گروه H با 10 امتیاز صدرنشین است.

خنت در نبود میلاد محمدی 3 بر یک ولفسبورگ را شکست داد و با هشت امتیاز به صدر جدول صعود کرد. دیدار سن اتین و اولکساندریا با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

پورتو با دو گل مغلوب رنجرز شد و فاینورد برابر یانگ بویز یک بر یک مساوی کرد.

در گروه K براگا 3 بر یک بشیکتاش را شکست داد و ولورهمپتون با گل لحظات پایانی خیمنس برابر اسلوان براتیسلاوا پیروز شد. در این گروه براگا با 10 و ولورهمپتون با 9 امتیاز رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها