کد خبر: 358293
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۸:۵۰:۳۱
| |

کبدی‌کار تیم جوانان:

با اتحاد و همدلی قهرمانی جهان از آن ماست

ملی‌پوش کبدی جوانان گفت: حق ما قهرمانی رقابت‌های جهانی است و اتحاد و همدلی رمز رسیدن به این افتخارآفرینی است.

با اتحاد و همدلی قهرمانی جهان از آن ماست
کد خبر: 358293
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۸:۵۰:۳۱

اعتمادآنلاین| ‌ مسابقات کبدی جوانان جهان با حضور 16 کشور از 20 تا 25 آبان ماه در کیش برگزار می‌شود.

میلاد جباری اظهار داشت: لیگ برتر این فصل نسبت به فصل‌های گذشته خیلی خوب و با شور و هیجان بالایی برگزار شد. تا آخرین هفته این فصل مشخص نبود که کدام تیم‌ها به روی سکو خواهند رفت و همین امر بر جذابیت لیگ افزود.

وی بیان داشت: پیش از آنکه وارد رشته کبدی شوم در فوتبال فعالیت می‌کردم. اما علاقه زیاد به کبدی سبب شد تا در 13 سالگی وارد این عرصه شوم.

کبدی‌کار تیم جوانان عنوان کرد: در این مدت «عباس اورسجی» ریاست فدراسیون کبدی به قول خود برای میدان دادن به جوانان عمل کرد و این امر را در مسابقات مختلف به همه ما نشان داد.

وی در پاسخ به این پرسش که درآمد شما از چه طریقی و چقدر است، گفت: درآمد همه ورزشکاران از لیگ برتر است اما ما به آن صورت درآمدی نداریم.

جباری یادآور شد: دوست دارم همچون بزرگسالان کبدی که در لیگ هند لژیونر هستند، بتوانم به بالاترین سطح برسم و لژیونر شوم. برای رسیدن به این سطح همواره از مربیان خود مشاوره می‌گیرم و تمام تلاشم را می‌کنم.

وی در خصوص پیکارهای قهرمانی جوانان جهان نیز گفت: کشورهایی که در این مسابقات حضور دارند، روی رده‌های سنی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ما شاهد رقابت‌های دیدنی خواهیم بود. کشورهایی مثل سریالانکا، پاکستان، کنیا، هند و اوگاندا از جمله تیم‌های سطح بالای این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

ملی‌پوش کبدی جوانان خاطرنشان کرد: تیم ما نیز یکسال با اتحاد و همدلی برای قهرمانی در رقابت‌های جهانی سختی‌های زیادی کشیده است و عملکرد درخشانی را از خود نشان می‌دهد زیرا حق ما قهرمانی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها