کد خبر: 358298
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۸:۵۳:۱۵
| |

حذف نمایندگان ایران از رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن سیاوش مزینی تنها نماینده باقی مانده ایران در این رقابت‌ها در مقابل حریفی از کشور فیلیپین شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

حذف نمایندگان ایران از رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان
کد خبر: 358298
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۸:۵۳:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان امروز پنجشنبه شانزدهم آبانماه در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن علی روشنی کیا در بخش آقایان و محمود محمدی در بخش پیشکسوتان از راه یابی به مرحله بعد بازماندند و سیاوش مزینی تنها نماینده باقی مانده کشورمان پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی علیرغم تلاش هایش با نتیجه 5 بر 3 شکست را در مقابل حریف فیلیپینی پذیرفت و از دور این مسابقات کنار رفت.

تیم ملی اسنوکر ایران در بخش بانوان با ترکیب ارمغان حسنی، مریم ابراهیمی، سارا و پری بهاروندی، در بخش آقایان متشکل از امیر سرخوش، علی روشنی کیا، سیاوش مزینی و میلاد کاشانی و در بخش پیشکسوتان با ترکیب مجتبی سرافرازی، وحید شیرازی، محمدعلی علی پور و محمود محمدی آقاجری در این رقابت ها شرکت کرد.

به منظور قضاوت در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان منصور مقدم، حسین بیابانی و افشین دهقانی داوران بین المللی کشورمان نیز حضور دارند.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان هفتم تا هجدهم آبان ماه به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها