کد خبر: 358302
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۹:۰۴:۴۰
| |

بایرن بدون لواندوفسکی به قعر جدول نزدیک بود

بایرن مونیخ بدون گل های مهاجم لهستانی اش با قعر جدول تنها دو امتیاز فاصله داشت.

بایرن بدون لواندوفسکی به قعر جدول نزدیک بود
کد خبر: 358302
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۹:۰۴:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ روبرت لواندوفسکی یکی از بازیکنانی است که این روز ها در اروپا نامش بر سر زبان ها است. مهاجم بایرن مونیخ فصل را خیلی خوب شروع و در 17 بازی 21 بار دروازه حریفان را باز کرده است. بازیکن لهستانی تنها نتوانست برابر بوخوم گلزنی کند. با وجود درخشش این مهاجم، بایرن مونیخ در شرایط خوبی قرار ندارد. نتایج غیر متعارف و بازی های نه چندان تماشایی باعث شد نیکو کواچ اخراج شود. سرمربی کروات خیلی به مهاجم شماره 9 خود وابسته بود. اگر گل های این بازیکن نبود اکنون بایرن مونیخ دو امتیاز با سقوط در بوندسلیگا فاصله داشت.

از 21 گلی که لواندوفسکی به ثمر رسانده 14 گل را در 10 هفته بوندسلیگا وارد دروازه حریفان کرده است. 9 گل به ارزش نیمی از امتیازهای کسب شده بایرن مونیخ است. تیم چهارم جدول اکنون 18 امتیازی است و اگر این گل ها به ثمر نمی رسید با 9 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار می گرفت. همچنین بایرن در نبود این گل ها در کنار ولفسبورگ و پادربورن سومین خط حمله بد بوندسلیگا را به خود اختصاص می داد (یازده گل).

نخستین بازی که لواندوفسکی روی تیمش تاثیر گذاشت به هفته نخست بر می گردد. در آن دیدار بایرن برابر هرتابرلین مساوی کرد. گل نخست بازی را مهاجم لهستانی به ثمر رساند. دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. در هفته دوم هم اتفاق مشابه افتاد. مهاجم شماره 9 بایرن برابر شالکه هت تریک کرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. او تک گل بایرن را در تساوی یک بر یک مقابل لایپزیگ به ثمر رساند. همچنین در پیروزی 3 بر 2 مقابل پادربورن دبل کرد. امتیاز های دیگری که لواندوفسکی برای تیمش به ارمغان آورد به هفته هشتم و نهم بر می گردد. او گل مساوی را برابر آگزبورگ به ثمر رساند. سپس گل پیروزی تیمش را مقابل یونیون به نام خود ثبت کرد.

عملکرد خوب لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا هم دیده شد. او دومین گلزن برتر این رقابت ها است. مهاجم لهستانی تاکنون شش گل به ثمر رسانده است (یک گل کمتر از ارلینگ هالند). اگر گل های این مهاجم مانند بوندسلیگا روی تیم آلمانی تاثیر گذار نبوده است اما در یک نتیجه کاملا کلیدی بود. پیروزی برابر المپیاکوس به لطف گل های مهاجم لهستانی به دست آمد. او دو گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند تا بایرن در خانه حریف 3 بر 2 پیروز شود. سه امتیازی که بایرن به دست آورد اکنون موجب شده است به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

اگر او گل نخست تیمش را در دیدار برگشت مقابل المپیاکوس به ثمر نمی رساند ممکن بود دو تیم با تساوی بدون گل بازی را به پایان برسانند. با گل مهاجم لهستانی شرایط برای بایرن بهتر و این تیم در نهایت 2 بر صفر پیروز شد.

وابستگی بایرن به بازیکن شماره 9 خود زمانی هشدار ها را برای این تیم فعال می کند که در این هفته اعلام شد مهاجم لهستانی باید جراحی کند. بر این اساس لواندوفسکی 10 روز دور از میادین خواهد بود. او ممکن است در فیفا دی عمل کند یا در تعطیلات کریسمس و هنوز در این رابطه تصمیم گیری نشده است. درد مهاجم لهستانی یک هشدار برای بایرن محسوب می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها