کد خبر: 358328
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۹:۳۵:۱۲
| |

«سی‌ان‌ان» خبر داد: ورود مخفیانه تسلیحات آمریکایی به جنوب یمن

شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» فاش کرد، تجهیزات و سلاح‌های آمریکایی هفته گذشته به صورت مخفیانه توسط یک کشتی سعودی به بندر عدن در جنوب یمن وارد شده است.

«سی‌ان‌ان» خبر داد: ورود مخفیانه تسلیحات آمریکایی به جنوب یمن
کد خبر: 358328
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۹:۳۵:۱۲

اعتمادآنلاین| این شبکه آمریکایی گزارش داد، به بخشی از یک فیلم دست یافته که به صورت مخفیانه فیلمبرداری شده است و در آن خودروهای سبک زرهی «اوشکوش» ساخت آمریکا دیده می‌شود که در تاریکی وارد اسکله بندر عدن در جنوب غرب یمن می‌شوند.

این شبکه آمریکایی به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد، دولت «عبدربه منصورهادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن، به هر کسی که مشکوک شود این فیلم‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌، بازداشت می‌کند.

سی‌ان‌ان به نقل از حساب افرادی که این اطلاعات را فاش کرده‌اند و نیز به نقل از اسناد بندر عدن، کشتی حامل سلاح آمریکا در هفته گذشته را کشتی «بحری هفوف» سعودی اعلام کرده است.

این شبکه خبری گزارش داد: براساس اطلاعات ردیابی، آخرین مکان ثبت شده این کشتی سعودی در 17 سپتامبر (26شهریور) پیش از آنکه بخواهد به سمت بندر بورتسودان (شمال شرق سودان) حرکت کند، بندر جده بود.

براساس گزارش این شبکه آمریکایی، این کشتی، سیستم ردیابی خود را پیش از آن که 29 اکتبر (هفتم آبان) در عدن نمایان شود، خاموش کرده بود.

سی‌ان‌ان اعلام کرد تاکنون وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) و مقام‌های سعودی به این خبر هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها