رقابت‌های جام بین قاره‌ای-امارات:

تیم فوتبال ساحلی ایران به نیمه‌نهایی صعود کرد

دیدار تیم‌های ایران و روسیه در آخرین روز از مسابقات مرحله گروهی جام بین قاره‌ای با پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی به پایان رسید.

تیم فوتبال ساحلی ایران به نیمه‌نهایی صعود کرد
کد خبر: 358348
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۰۹:۵۸:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان‌ در دیداری تدارکاتی برای مشخص شدن وضعیت تیم سرگروه از گروه دوم مسابقات از ساعت 19:30 به مصاف روسیه رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان هاشم‌پور به پایانرسید.

در وقت نخست این دیدار، روس‌ها موفق به زدن یک گل شدند و با نتیجه یک بر صفر به وقت استراحت رفتند. هرچند که ایران هم تلاش‌هاینصفه و نیمه‌ای را روی دروازه روسیه انجام‌ داد.

وقت دوم‌ این مسابقه نیز با تلاش‌های ایران‌ برای جبران نتیجه آغاز شد اما بازهم روسیه موفق به گلزنی شد و اختلاف گل‌هایش را به دوگل‌ رساند. تا اینکه دو دقیقه مانده به پایان این وقت، امیرحسین اکبری روی شوت پیمان حسینی تاثیر گذاشت و گل اول ایران را ثبت کرد. ساحلی‌بازان کشورمان روی همین شیوه یعنی شوت حسینی و اینبار ضربه سر علی میرشکاری که مسیر توپ را کاملا تغییر داد، به گل تساوی بخش رسید.

در وقت سوم نیز دو تیم سعی در گلزنی داشتند اما و دقایقی پس‌ از مصدومیت اکبری و خروج وی‌ از زمین به دلیل در رفتگی‌ از ناحیه آرنج، مهدی شیرمحمدی روی یک قیچی برگردان زیبا گل سوم ایران را وارد دروازه روسیه کرد اما روسیه نتیجه را سه بر سه کرد و دیدار به وقت اضافه کشید شد که در این وقت هم گلی از سوی‌ دو تیم وارد دروازه یکدیگر نشد تا مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی ایران توانست با شکست روسیه راهی دیدار نیمه نهایی شود. پنالتی های ایران را میرشکاری، معصومی زاده، کیانی، مختاری و شیرمحمدی به ثمر رساندند.

حریف بعدی ساحلی بازان ایران، امارات خواهد بود.

دیدار قبلی ایران و روسیه در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر با پیروزی روس‌ها به پایان رسیده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها