درخواست مکرون از پلاتینی برای بازگشت به فوتبال

رئیس جمهور فرانسه از میشل پلاتینی خواست به عرصه فوتبال بازگردد.

درخواست مکرون از پلاتینی برای بازگشت به فوتبال
کد خبر: 358373
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۰:۲۹:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ یک ماه بعد از اتمام دوره محرومیت 4 ساله پلاتینی، امانوئل مکرون از ستاره جهانی پیشین فرانسه خواست باردیگر در فوتبال فعالیت کند.

مکرون در پیامی که از طریق شبکه رادیویی آر.ت.ال انتشاریافت، عنوان کرد:میشل به فوتبال برگرد.با این کار مرا بسیار خوشحال خواهی کرد.

عالی‌ترین مقام سیاسی فرانسه افزود:می‌دانم که سال‌های اخیر برایت سخت بودند.عمیقا زخم خورده‌اید و حس بی‌عدالتی هم داری.اما کلی کار هست که باید انجام دهی.اگر یکبار دیگر علاقمند باشی برای فوتبال، ورزش و کشورمان در عرصه بین‌المللی فعالیت کنی، مرا بسیار خوشحال خواهی کرد.

پلاتینی در سال 2016 قصد داشت جانشین بلاتر به عنوان رئیس فیفا شود اما برملا شدن تخلفات زیادی که او انجام داده بود، باعث شد که همراه بلاتر با محرومیت سنگینی روبرو شود. پلاتینی چند ساعت توسط پلیس فرانسه دستگیر و در ادامه آزاد شد.

او در اواخر سال 2015 به دلیل دریافت رشوه به 8 سال محرومیت از فوتبال محروم شد که در ادامه محرومیت او کاهش یافت و به 4 سال رسید.

پلاتینی 64 ساله که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شود و سه توپ طلای فوتبال جهان را در کارنامه خود دارد، حدود یک ماه قبل دوره محرومیتش را پشت سرگذاشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها