«حزب‌الله لبنان» معترضان را به تشکیل کمیته مرکزی فراخواند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بر لزوم تسریع در تشکیل دولت جدید این کشور به منظور جلوگیری از تبعات منفی طولانی شدن آن بر مردم تاکید کرد.

«حزب‌الله لبنان» معترضان را به تشکیل کمیته مرکزی فراخواند
کد خبر: 358377
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۰:۳۳:۴۰

اعتمادآنلاین| معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ابراز امیدواری کرد تشکیل دولت جدید در این کشور طولانی نشود تا به این ترتیب از آثار منفی آن بر مردم جلوگیری شود.

«شیخ نعیم قاسم» در سخنانی بر تسریع در تشکیل دولت و استفاده از تجربیات گذشته تاکید کرد و مجددا با تایید مطالبات اقتصادی و اجتماعی تظاهرات‌کنندگان نسبت به مصادره این مطالبات و نیز کسانی که راه مردم را می بندند، هشدار داد.

او تصریح کرد: چرا تا به امروز کمیته ای مرکزی که از طرف معترضان صحبت کند وجود ندارد؟ برای اینکه اگر چنین کمیته ای باشد اشخاص شناخته می شوند و ورود افراد نفوذی به آن دشوار می شود. در این صورت از اعتراضات در خفا سوء استفاده نمی شود. اما اگر اعتراضات بدون رهبری علنی و واضح برای ارائه برنامه کاری و راهکارها و مواضع سیاسی تاثیرگذار بر اوضاع اجتماعی و اقتصادی باشد در اینجا نفوذی‌ها و فتنه گران بدون اینکه حضور داشته باشند و شناخته شوند به راحتی اعتراضات را به سمت دلخواه خود سوق می‌دهند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در عین حال معترضان مردمی را به تعیین یک رهبری واضح که با مردم حرف زده و مطالبات آنها را مطرح می نماید، دولت را مورد سوال قرار می دهد، دستاوردها را مشاهده می کند و با پیگیری تمام تحولات، مردم را درباره زمان و چگونگی برپایی اعتراضات برای دستیابی به مطالبات اجتماعی و اقتصادی هدایت می کند، دعوت کرد.

شیخ نعیم قاسم بر تسریع در تشکیل دولت و استفاده از مشکلات و کم‌کاری‌های سابق برای پیشبرد امور تاکید کرده و گفت: ما امیدواریم که تشکیل دولت زیاد به طول نینجامد چرا که هر چه زمان می‌گذرد، فرصت از بین می رود و هر چقدر این امر طولانی‌تر شود، تبعات و تاثیرات منفی آن بر مردم بیشتر می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها