رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خبر داد:

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: محور میانه ـ تبریز که به علت زلزله و ریزش کوه دچار اختلال در تردد شده بود، بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آن در حال جریان است.

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده
کد خبر: 358406
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۱:۱۵:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:‌ پلیس راهور از تردد خودروهای شخصی به مناطق زلزله‌زده ممانعت می‌کند و اولویت تردد در این مناطق با خودروهای امدادی است.


سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: محور میانه ـ تبریز که به علت زلزله و ریزش کوه دچار اختلال در تردد شده بود، بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آن در حال جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اینک همه محورهای مواصلاتی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی از جمله معابر روستایی و بین‌شهری باز بوده و مشکلی وجود ندارد.

وی با اعلام این مطلب که مأموران پلیس راهور ناجا به منظور مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد در معابر استان آذربایجان شرقی حضور فعال دارند، به اعمال محدودیت تردد برای خودروهای شخصی در مناطق زلزله‌زده اشاره و اعلام کرد: به منظور دسترسی سریع مأموران امدادی و کمک‌رسان به مردم زلزله‌زده، اولویت با تردد خودرودهای امدادی است و پلیس راهور برای عبور خودروهای شخصی محدودیت اعمال کرده است.

سرهنگ رحمانی از هموطنان درخواست کرد: از مراجعه غیرضرور به مناطق زلزله‌زده بپرهیزند تا راه و جاده‌ها برای کمک‌رسانی سریع و فوری و رساندن اقلام ضروری روان و بدون ترافیک باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها