کد خبر: 358468
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۳:۲۲:۵۱
| |

نایب رییس فدراسیون دوومیدانی:

ایرج عرب برای برگزاری انتخابات آمده است

نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی گفت: ایرج عرب برای برگزاری مجمع انتخاباتی آمده و تا آن زمان فدراسیون را اداره خواهد کرد.

ایرج عرب برای برگزاری انتخابات آمده است
کد خبر: 358468
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۳:۲۲:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ پریسا بهزادی روز جمعه اظهار داشت: در مدت کمی که ایرج عرب به عنوان سرپرست فعالیت خود را در فدراسیون دو و میدانی آغاز کرده، شاهد حضور فردی بی‌حاشیه و بی‌طرف بوده‌ایم. انتخاب او به عنوان سرپرست برای دو و میدانی خوب است.

وی افزود: او شنونده‌ای خوب و کارها را با نظم جلو می‌برد. به وزارت ورزش و جوانان تبریک می‌گویم که عرب را به عنوان سرپرست دو و میدانی انتخاب کرد. او دخالتی در کار مسئولان فنی فدراسیون نمی‌کند. وی در صدد است تا مسابقات و اردوها سر وقت برگزار شود.

نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: در این فرصت اندک سرپرست جدید در حال برطرف کردن نقص و کاستی‌های مجموعه ورزشی آفتاب است تا اردوی ملی‌پوشان در این مجموعه برگزار شود. وی جلسه‌های متعددی را با رییسان هیات‌ها برگزار می‌کند تا از مشکلات آنان با خبر شود و آن را برطرف کند.

بهزادی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم که عرب برای انتخابات فدراسیون دو و میدانی نامزد شود اما خیلی‌ها دوست دارند تا او ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرد. این امر بسته به تصیمم وزارت ورزش و جوانان است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها