امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

انقلاب اسلامی مدل و الگویی جهانی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره 418 شهید و 19 شهید گمنام شهرستان رودبار استان گیلان با اشاره به تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها از آن به‌عنوان یک مدل و الگو برای تمام مردم آزاده جهان نام برد.

انقلاب اسلامی مدل و الگویی جهانی است
کد خبر: 358513
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۴:۳۰:۴۷

اعتمادآنلاین| یادواره 418 شهید و 19 شهید گمنام شهرستان رودبار استان گیلان با محوریت شهید سرلشکر خلبان سید علی اقبالی دوگاهه در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان رودبار برگزار شد. در این مراسم امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبیین و تحلیل برخی دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی گفت: وقتی دشمن در اول انقلاب نتوانست با به کاربردن تمامی نیرنگ‌ها و خدعه‌ها نتیجه بگیرد، صدام را وارد عرصه علیه ایران اسلامی کرد.

وی افزود: اراده آهنین جوانان غیور و همچنین وجود اثرگذار ولایت و رهبری و نفوذ الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی مقوله‌ای بود که صدام و دیگر دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی درک نکرده بودند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش شهید اقبالی‌ها را پرورش‌یافته مکتب عاشورا دانست و گفت: عشق و ایمان قلبی شهدا نظیر شهید اقبالی دوگاهه باعث شد تا از فرزند چندماهه‌اش بگذرد و به خط مقدم برود و شجاعانه علیه دشمن جهاد نماید.

امیر نصیرزاده در ادامه وحدت و همدلی مسلمانان را مهم‌ترین راهبرد برای مبارزه با استکبار عنوان کرد و بر لزوم بصیرت و هوشیاری جوانان به‌منظور پاسداری از انقلاب اسلامی تاکید نمود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان رودبار با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها