کد خبر: 358551
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۵:۳۱:۰۵
| |

همایش ایران کازمتیکا با مجوز سازمان غذا و دارو برگزار می‌شود

به گزارش ستاد خبری دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا ، فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته، محمدرضا شانه‌‌ساز، رییس سازمان غذا و دارو ریاست شورای سیاست‌گذاری این همایش و نمایشگاه را به عهده دارد؛ دکتر عبدالعظیم بهفر، مدیر کل اداره فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو نیز دبیرعلمی این همایش است که با مجوز سازمان غذا و دارو آغاز به کار خواهد کرد.

همایش ایران کازمتیکا با مجوز سازمان غذا و دارو برگزار می‌شود
کد خبر: 358551
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۵:۳۱:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا دی‌ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


به گزارش ستاد خبری دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا، فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته، دکتر محمدرضا شانه‌‌ساز، رییس سازمان غذا و دارو ریاست شورای سیاست‌گذاری این همایش و نمایشگاه را به عهده دارد؛ دکتر عبدالعظیم بهفر، مدیر کل اداره فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو نیز دبیرعلمی این همایش است که با مجوز سازمان غذا و دارو آغاز به کار خواهد کرد.


معرفی توانمندی‌های صنعت کشور در تولید محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی، بررسی مشکلات محصولات قاچاق در این حوزه، دستیابی به بازارهای جدید منطقه‌ای و حل مشکلات صادرات، تشویق و ترغیب مصرف‌کنندگان داخلی به انتخاب محصولات سالم و نحوه مصرف، برخی از اهداف و محورهای ایران‌کازمتیکای دوم هستند.


برگزاری کارگاه‌‌‌های آموزشی با حداکثر امتیاز بازآموزی یکی دیگر از ویژگی‌های دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا ، فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته است. انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی آرایشی و عطریات ایران از جمله حامیان این همایش و نمایشگاه بین‌المللی هستند.

منبع: رسانا



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها