کد خبر: 358565
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۶:۰۷:۰۵
| |

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:

راه‌اندازی جنبشی برای تأمین قوانین مبارزه با فساد

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است اگرچه مبارزه با فساد نیازمند قوانین جدید است اما باید این قوانین در قالب یک طرح یا لایحه جامع ارائه شود تا از هدف اصلی دور نشویم.

راه‌اندازی جنبشی برای تأمین قوانین مبارزه با فساد
کد خبر: 358565
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ۱۶:۰۷:۰۵

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت لوایحی که دولت برای مبارزه با فساد در قالب شفافیت، مدیریت تعارض منافع و ارتقای سلامت نظام اداری در دست دارد، گفت: مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی مطالبه عمومی ملت است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مجلس نیز این انتظار را از تمامی دستگاه های امنیتی و نظارتی دارد که به مبارزه با فساد بپردازند البته دستگاه قضایی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با مفاسد بدون رعایت خط قرمز مبارزه کند.

وی ادامه داد: در این بین، جمعی از همکاران مجلس و برخی از بخش های دولت معتقدند باید برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اداری و سازمانی قوانین جدید تدوین کنیم از این رو جنبشی برای تأمین قوانین مورد نیاز مبارزه با مفاسد راه افتاده است.


نقوی حسینی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان طرح های مختلفی در حوزه مبارزه با فساد نگاشته اند و دولت و قوه قضاییه لوایح و نظرهایی در این خصوص داده اند، عنوان کرد: به نظر می رسد اندکی آشفتگی در این زمینه به وجود آمده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت و مجلس باید به سمت تجمیع لوایح و طرح های مبارزه با فساد حرکت کنند، خاطرنشان ساخت: معتقدیم یک طرح یا لایحه جامع و کامل در زمینه مبارزه با فساد، تأثیرگذاری بهتری برای این امر داشته باشد چرا که پرداختن جزیره ای به فساد در قوانین مختلف ممکن است در نهایت ما را از هدف اصلی دور کند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها