انتقاد هافبک پاری سن ژرمن از سران یونایتد

آندر هررا به انتقاد از سران منچستریونایتد پرداخت و عنوان کرد فوتبال برای این افراد در اولویت نخست قرار ندارد.

انتقاد هافبک پاری سن ژرمن از سران یونایتد
کد خبر: 358666
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۰:۱۹:۳۸

اعتمادآنلاین| آندر هررا، هافبک فصل قبل منجستریونایتد با جدایی از این تیم راهی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه شد تا حضور در لیگ فرانسه را نیز تجربه کند. او در صحبت هایی درباره تفاوت حضور در پاری سن ژرمن با یونایتد گفت: واقعا با جزئیات نمی‌توانم بگویم فصل قبل چه اتفاقاتی در یونایتد رخ داد ولی الان خیلی خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که اولویت و توجه‌ها کاملا به فوتبال متمرکز شده است.

کسانی که خارج از باشگاه هستند شاید ما را یک باشگاهی نجومی و منفور بدانند ولی ما هر روز اینجا تمرین می‌کنیم، عرق می‌ریزیم و تلاش می‌کنیم. اینجا همه توجه و تمرکز روی فوتبال است و وقتی من وارد زمین بازی می‌شدم می‌دیدم که مربی و فیزیوتراپ قبل از من در زمین هستند و این نشان از اهمیت بالایی دارد که فوتبال برای مدیران پاری سن ژرمن دارد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: البته من از حضور در تیمی مثل منچستریونایتد نیز خوشحال بودم ولی زمان‌هایی بود که احساس می‌کردم فوتبال برای سران این تیم از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

انتقادات هررا شاید به ادد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد برمی‌گردد که تلاش زیادی برای گرفتن اسپانسر و سود اقتصادی دارد و به همین خاطر، کسب قهرمانی در این تیم اهمیت کمتری پیدا کرده است. یونایتد یکی از ثروتمندترین تیم‌های جهان است ولی بعد از رفتن فرگوسن تنها سه جام مهم به دست آورده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها