کد خبر: 358804
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۴:۱۹:۰۰
| |

محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران:

زیبایی والیبال به حضور تماشاگران است/ پیکان برای قهرمانی بسته نشده‌است

محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: با توجه به برنامه باشگاه، به دنبال جوان‌گرایی هستیم و برای قهرمانی بسته‌نشده‌ایم.

زیبایی والیبال به حضور تماشاگران است/ پیکان برای قهرمانی بسته نشده‌است
کد خبر: 358804
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۴:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد ترکاشوند پس از پیروزی تیمش مقابل پیام مشهد در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: پیام بازیکنان باتجربه‌ای دارد و از آن‌ها شناخت خوبی داشتیم. با آنالیز بازیکنان کارآمد حریف، سعی کردیم اجازه ندهیم تا از توانایی‌شان استفاده کنند.در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما بازیکانم در ست سوم اشتباهاتی داشتند و اختلاف امتیاز باعث شد خود را از پیش برنده بدانند.

وی افزود: طبیعی ست که تیم جوان اشتباه کند. بخشی از کار ما این است که جوانان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آلی برسانیم. بخشی دیگر تاکتیک‌های تیمی است تا بتوانند آن را به خوبی در زمین پیاده کنند. بازیکنان جوانم پتانسیل بالایی دارند اما وقتی از شرایط خوب‌شان فاصله می‌گیرند و برای خود بازی می‌کنند، از خدمت تیم خارج می‌شوند. در مجموع بازیکنانم تاکتیک‌پذیر هستند و نکاتی که خواستیم را به نحو احسن در زمین اجرا کردند.

سرمربی پپکان تهران خاطرنشان کرد: پیام دیر شکل گرفته و اگر بازی‌ها و تمرینات بیشتری انجام دهند، بیشتر هماهنگ خواهندشد. اگر تماشاگران پیام در سالن حضور داشتند، کار برای‌مان سخت‌تر می‌شد. دوست دارم تیم جوانم مقابل تماشاگران و در شرایط سخت بازی کند و پخته شود. آنها آینده والیبال ایران هستند.

ترکاشوند ادامه داد: دوست نداشتم حریف محروم شود، زیبایی والیبال به این است که بتوانیم تماشاگران را جذب کنیم.

وی در خصوص سیاست جوان‌گرایی پیکان عنوان کرد: برنامه‌ای سه ساله برای جوان‌گرایی به باشگاه دادیم که پذیرفته شد، زیرا مدیریت هم به دنبال جوان‌گرایی بود. پنج بازیکن‌ پیکان برای نخستین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند و هر بار که به زمین رفتند عملکرد مثبتی داشتند.

سرمربی پیکان تهران در خصوص پیام مشهد تصریح کرد: تغییراتی که در این تیم شکل گرفته سلیقه‌ای است. اکبر خداوردی سال گذشته با شهروند اراک نتایج خوبی کسب کرد، اما در تیمی حضور داشت که شرایط مالی سختی داشت. امسال هم در پیام چند بازیکن خوب خود را از دست داد. پیام نیاز به زمان دارد. بازیکنان باتجربه‌ای دارد و سریع‌تر می‌توانند هماهنگ شوند. در پست‌های دریافت کننده و پاسور بازیکنانی با کوله‌باری از تجربه دارند. تجربه بازی علیرضا بهبودی در لیگ برتر به اندازه سن برخی از بازیکنان پیکان است. بهبودی نزدیک به 21 سال است که در لیگ بازی می‌کند، در حالی که در تیم‌ پیکان بازیکن 16 ساله داریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها