رسولی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران مطرح کرد:

انتقاد از تأخیر 4 ماهه شهرداری در ارسال یک لایحه

سیدحسن رسولی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، از تاخیر چهار ماهه شهردار در ارسال لایحه اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری انتقاد کرد.

انتقاد از تأخیر 4 ماهه شهرداری در ارسال یک لایحه
کد خبر: 358825
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۴:۴۹:۵۱

اعتمادآنلاین| سیدحسن رسولی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، با بیان اینکه اصلاح ساختار پرهزینه و ناکارآمد سازمانی شهرداری یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی ما اصلاح طلبان به مردم شریف تهران بوده است، گفت: آقای حناچی نیز همانند شهرداران قبلی با قبول انجام این مهم از ما رأی اعتماد گرفته است.

وی ادامه داد: در عمل به این تکلیف، آبان ماه سال 97 طرح «الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه های معاونت شهرداری از 9 سطح به حداکثر 6 سطح سازمانی و حذف پست‌های قائم‌مقام و یا جانشین و مشاور در کلیه واحدهای ستادی، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه» با 16 امضا تقدیم هیات رئیسه شد و در نهایت در دی ماه طرح با عنوان "الزام شهرداری تهران به اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکتهای تابعه و ساماندهی مجدد مناطق شهرداری تهران" در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

رسولی اظهار کرد: بر اساس ماده واحده این طرح می بایست تا پایان خرداد سال 98 این مطالبه محقق می شد که متاسفانه علیرغم گذشت بیش از4.5 ماه از موعد قانونی مقرر و برقراری حداکثر هماهنگی فی ما بین هنوز این وظیفه قانونی عملی نشده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سه بار درباره این موضوع به ایشان در صحن تذکر داده‌ام و هر مرتبه اعلام کرده به زودی لایحه ارسال خواهد کرد، تاکید کرد: نمی‌دانم علت تاخیر و تعلل چیست!؟! قطعا در صورت تداوم این قصور علیرغم ارادت شخصی به ایشان، در مقام استیفای حقوق شهروندان و عمل به وظیفه نمایندگی مردم به ناچار از سایر ظرفیت های قانونی استفاده می کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها