کد خبر: 358894
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۷:۴۶:۴۴
| |

فرزاد رحمانی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

افزایش تعداد مصدومان زلزله میانه بعداز وقوع پس لرزه‌ها/ 32 نفر در سه بیمارستان منطقه بستری هستند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله میانه بعداز وقوع پس لرزه ها افزایش یافت، گفت: 720 نفر در این دو روز اخیر مصدوم شده اند.

افزایش تعداد مصدومان زلزله میانه بعداز وقوع پس لرزه‌ها/ 32 نفر در سه بیمارستان منطقه بستری هستند
کد خبر: 358894
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۱۷:۴۶:۴۴

اعتمادآنلاین| فرزاد رحمانی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله شهرستان های سراب و میانه به 720 نفر رسید، گفت: از این تعداد 270 نفر از میانه و بقیه از سراب هستند.

رحمانی ابراز داشت: دیروز بعداز پس لرزه ها تعدادی به خاطر ترس و اضطراب دچار مصدومیت و استرس شده بودند که سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این مصدومان مداوا شده اند، گفت: مشکل حادی وجود نداشته و هم اکنون 32 نفر همچنان بستری هستند که 20 نفر از آنها در بیمارستان میانه، 10 نفر در بیمارستان سراب و دو نفر نیز در بیمارستان تبریز تحت مداوا قرار گرفته اند.

وقوع پس لرزه ها طی دیروز عصر و امروز صبح باعث ترس اهالی روستاها شده است و برای همین تعداد مراجعان به بیمارستان های مناطق زلزله زده افزایش محسوسی دارد.

گفتنی است زلزله‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر ساعت 2.17 دقیقه بامداد دیروز، حوالی شهر تَرک در شهرستان میانه را لرزاند و علاوه بر روستای ورنکش، روستاهای ورزقان، هلمسی، برزریق، اشتینار، قشلاق نیز دچار تخریب شده‌اند. این زمین لرزه باعث جان باختن 5 نفر شد. شدت این زلزله به قدری بالا بود که در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان نیز احساس شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها