کد خبر: 358965
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۰:۱۵
| |

اعتراف کیهان به حضور گسترده منسوبان چهره‌های اصولگرا در فهرست بورسیه‌های مورد اعتراض وزارت علوم

کیهان در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری، به صورت تلویحی اعتراف کرد که بسیاری از افرادیکه بورسیه آنها توسط وزارت علوم لغو شده‌ است، از منسوبان چهره‌های اصولگرا بوده‌اند.

اعتراف کیهان به حضور گسترده منسوبان چهره‌های اصولگرا در فهرست بورسیه‌های مورد اعتراض وزارت علوم
کد خبر: 358965
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۰:۱۵

اعتمادآنلاین| روزنامه کیهان در بخشی از یادداشت خود ادعا کرد: «کیهان به اسنادی دست یافته است که به وضوح نشان می‌دهند لغو بورسیه هزاران دانشجوی مورد اشاره صرفاً یک اقدام حزبی از سوی مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی88 بوده است تا از ورود نیروهای نخبه و متدین انقلابی به هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جلوگیری کنند.


یکی از این اسناد نامه‌ای است که آقای... خطاب به آقای «پ»، یکی از معاونان وقت وزارت علوم نوشته است و با ارائه اسامی تعداد قابل توجهی از دانشجویان بورسیه دکترا، خواستار جلوگیری از ادامه تحصیل آنان شده است. نگاهی به نام و مشخصات این دانشجویان به وضوح نشان می‌دهد که آنها از فرزندان و یا افراد نزدیک به نیروهای انقلابی هستند و جالب آنکه در مقابل نام هر یک از دانشجویانی که دستور لغو بورسیه آنان را صادر کرده‌اند، به نام و مشخصات آن شخصیت انقلابی که دانشجویان یاد شده به آنان وابستگی دارند نیز اشاره شده است.


نامه این‌گونه آغاز می‌شود؛


«برادر گرامی جناب آقای مهندس «پ»


معاونت محترم پشتیبانی سازمان امور دانشجویان


با سلام و احترام، حسب دستور شفاهی 25/10/92 بدینوسیله لیست اسامی مورد نظر تقدیم حضور می‌گردد و...»


در ادامه این نامه، نام دانشجویان بورسیه‌ای که پدر و مادر و یا یکی از اقوام حتی درجه چندمشان حزب‌اللهی و انقلابی و در تقابل با فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 بوده‌اند ذکر شده و به آقای «پ» دستور لغو بورسیه آنها داده شده است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها