درجه 19 شهرداری کشور ارتقاء یافت

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه 19 شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه‌بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های این سازمان خبر داد.

درجه 19 شهرداری کشور ارتقاء یافت
کد خبر: 358989
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۰:۳۶:۵۳

اعتمادآنلاین| حسین رجب صلاحی با اعلام این خبر گفت: درجه شهرداری‌های آستارا در استان گیلان، ازنا در استان لرستان و قشم در استان هرمزگان به 8 ارتقاء یافت.


او افزود: درجه شهرداری براوات در استان کرمان به 7 و درجه شهرداری باخرز در استان خرسان رضوی به 6 ارتقاء یافت.


او در ادامه اعلام کرد: درجه شهرداری‌های لطیفی در استان فارس، مراوه تپه در استان گلستان و خنداب و میلاجرد در استان مرکزی به 5 ارتقاء پیدا کرد.


رجب صلاحی اضافه کرد: درجه شهرداری های اصغرآباد در استان اصفهان، تازیان پایین و تیرور در استان هرمزگان و درب بهشت در استان کرمان به 4 ارتقاء یافت.


معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین از ارتقاء درجه شهرداری‌های خواجو شهر و نظام شهر در استان کرمان، توحید در استان ایلام، ریجاب در استان کرمانشاه، گروک در استان هرمزگان و نیر در استان یزد به 3 خبر داد.


رجب صلاحی همچنین توضیح داد: ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (3) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب(1370/4/1) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (3479 مورخ 94/1/19) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، او در خاتمه متذکر شد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها