رئیس فدراسیون چوگان:

توان فدراسیون برای جوایز مسابقات قهرمانی کشور بیشتر از این نبود

رئیس فدراسیون چوگان می‌گوید جوایز داده شده در مسابقات قهرمانی کشور چوگان در حد و توان فدراسیون بوده است و نمی‌توانست جوایز را از این مقدار بیشتر کند.

توان فدراسیون برای جوایز مسابقات قهرمانی کشور بیشتر از این نبود
کد خبر: 358996
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۰:۴۵:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان در گفتگو با ایسنا، در باره مسابقات قهرمانی کشور که با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید، گفت: این مسابقات دومین دوره رقابتهای چوگان قهرمانی کشور با عنوان جام ورزش بود. پیش از این قرار بود این مسابقات دو هفته گذشته برگزار شود که به علت شرایط جوی این رقابتها لغو شد.

او افزود: بالاخره موفق شدیم این مسابقات را در هفته گذشته برگزار کنیم. 6 تیم در این مسابقات حضور داشتند و به دو گروه الف و ب تقسیم شدند. پنج شنبه هفته گذشته دیدار رده بندی برگزار شد. تیم های صعود کننده در روز جمعه با هم به رقابت پرداختند. تیمهای اصفهان و نیروی انتظامی در دیدار رده بندی مسابقه دادند و نیروی انتظامی سوم شد.


نوزایی گفت: فینال بین دو تیم نیروی زمینی و تیم استان تهران برگزار شد که تیم استان تهران توانست فاتح این جام شود.


او در پاسخ به اینکه چه جوایزی برای تیم های برتر در نظر گرفته بودید؟ پاسخ داد: هر تیم شامل پنج بازیکن است و برای تیم اول نفری یک و نیم میلیون تومان، گروه دوم نفری یک میلیون تومان و گروه سوم نفری 500 هزار تومان در نظر گرفته بودیم.


او افزود: برای داوران مسابقه هم هدیه هایی در نظر گرفته شد که بعد از قضاوت به آنها داده شد.


او در پایان تاکید کرد: جوایز باید از این مقادیر گفته شده در رشته چوگان بیشتر باشد تا چوگان‌باز به شرکت در این رقابت ها ترغیب شود اما توان فدراسیون در تخصیص جایزه بیشتر از این مقدار نبود. همچنین ما باید از اسپانسر ها استفاده کنیم در غیر اینصورت نمی توانیم این مسابقات را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها