مرضیه جعفری، سرمربی تیم شهرداری بم، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

برای دفاع از عنوان قهرمانی می‌جنگیم/ امسال تیم‌های لیگ فاصله کمتری با هم دارند

مرضیه جعفری، سرمربی تیم شهرداری بم: هرچند بازی هفته اول لیگ را انجام ندادیم، اما در حال حاضر از شرایط خوبی برخورداریم. بازیکنان تیم انگیزه بسیار بالایی دارند. فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان از سال‌های قبل هم بیشتر است.

برای دفاع از عنوان قهرمانی می‌جنگیم/ امسال تیم‌های لیگ فاصله کمتری با هم دارند
کد خبر: 359024
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن - تیرماه امسال تیم فوتبال زنان شهرداری بم در اصفهان و در خانه رقیب اصلی خود بر سکوی قهرمانی لیگ فوتبال زنان ایستاد. تیم بم در شرایطی جام قهرمانی را بالای سر برد که بدون تزلزل دو هفته مانده به پایان لیگ این قهرمانی را مسجل کرده بود. با گذشت پنج هفته از آغاز لیگ 98-99 شهرداری بم باز هم در صدر جدول قرار دارد تا ثابت کند موفقیتش اتفاقی و کوتاه‌مدت نبوده است.

مرضیه جعفری، سرمربی تیم شهرداری بم، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین شرایط این روزهای صدرنشین لیگ برتر زنان را این‌گونه توصیف کرد: تیم روند رو به پیشرفتی دارد. هرچند بازی هفته اول لیگ را انجام ندادیم، اما در حال حاضر از شرایط خوبی برخورداریم. بازیکنان تیم انگیزه بسیار بالایی دارند. فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان از سال‌های قبل هم بیشتر است.

سطح لیگ نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است

در فصل قبل لیگ برتر فوتبال زنان، مشکلات مالی نگرانی ‌جدی بسیاری از تیم‌ها بود. برخی از تیم‌های لیگ به دلیل شرایط بد مالی حتی نمی‌توانستند در همه بازی‌ها شرکت کنند. به جز مشکلات مالی که امکان عملکرد خوب را از تیم‌هایی همچون ملوان گرفت، انتقاداتی هم نسبت به اختلاف سطح فنی بعضی از تیم‌های لیگ با صدرنشینان مطرح می‌شد. مربی شهرداری بم در ارتباط با شرایط تیم‌ها در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان گفت: شاید فصل قبل 2 یا سه تیم از نظر فنی با دیگر تیم‌ها اختلاف سطح داشتند، اما گمان می‌کنم در مورد پنج 6 تیم‌ بالای جدول چنین تفاوتی وجود ندارد و با نگاهی به نتایج می‌توان دریافت که تیم‌ها از نظر سطح فنی بسیار نزدیک به هم هستند. من فکر می‌کنم امسال سطح لیگ نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است. گمان می‌کنم تیم‌های پایین جدول هم با گذر زمان شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

آذرخش، رقیب اصلی شهرداری بم

به نظر می‌رسد رقیب اصلی صدرنشینی تیم بم در حال حاضر آذرخش است. تیمی که امسال به لیگ اضافه شده و با مربی باانگیزه و هشت ملی‌پوش به دنبال صدرنشینی است. مرضیه جعفری در ارتباط با تیم آذرخش و دیگر رقبای شهرداری بم گفت: شرایط حال حاضر تیم‌های جدول لیگ خیلی بهتر از سال قبل است. تیم‌های رده اول تا ششم واقعاً تیم‌های خوبی هستند. تیم‌های نوپای خوبی نیز از جمله آذرخش کردستان اضافه شده‌اند که عملکرد خوبی دارند. آذرخش تلفیق سه تیم است. تیم‌های سیرجان، ذوب‌آهن، سپاهان و ایلام هم تیم‌های بسیار خوبی هستند.

سرمربی شهرداری بم در مورد برنامه تیم در هفته‌های آینده توضیح داد: تمریناتی را در نظر گرفته‌ایم که روند خوب تیم ادامه پیدا کند. می‌خواهیم در همه بازی‌ها پیروز میدان باشیم و همه تلاش‌مان را برای تداوم صدرنشینی به کار خواهیم بست.

جعفری هدف تیم بم را قهرمانی دوباره عنوان کرد و گفت: قطعاً برای قهرمانی می‌جنگیم و هدف‌مان قهرمانی است. امیدوارم با لطف خدا و همت بچه‌ها باز به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

در حال حاضر، پس از پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان، تیم‌های شهرداری بم و آذرخش کردستان با 15 امتیاز جایگاه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند و شهرداری سیرجان با 10 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر فوتبال زنان نشسته است. هیات فوتبال البرز با 10 امتیاز چهارم است و پالایش گاز ایلام با 9 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها