رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس درباره آغاز جنگ جهانی سوم هشدار داد

رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس در یادداشتی با طرح اتهاماتی علیه روسیه هشدار داد این رفتارها می‌تواند سبب آغاز جنگ جهانی سوم شود.

رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس درباره آغاز جنگ جهانی سوم هشدار داد
کد خبر: 359034
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۲:۰۷:۰۷

اعتمادآنلاین| «ِسرنیک کارتر» رئیس ستاد مشترک انگلیس در یادداشتی برای روزنامه تلگراف، اعلام کرد که رفتارهای خطرناک روسیه همچون ترور و حملات سایبری می‌تواند موجب آغاز جنگ جهانی سوم شود.

این مقام انگلیسی همچنین مدعی شده که روسیه به قوانین بین‌المللی احترام نمی‌گذارد و همین امر می‌تواند اوضاع جهان را بدتر کند.

کارتر همچنین با اشاره به تولید روزافزون تسلیحات جنگی از سوی کشورهای مختلف، می گوید که این تسلیحات موجب شده اند تا جهان از زمان جنگ جهانی دوم بی‌‌ثبات‌تر شود.

او در بخش دیگری می‌نویسد: صلح با انواع جدید تسلیحات نظیر پول، حملات سایبری و تبلیغات سیاسی در معرض تهدید است و این‌ها گزینه‌هایی برای دستیابی به مزیت و اختلاف‌افکن شدند. او اشاره کرد که چطور این تسلیحات، جهانی کم‌ثبات‌تر از هر زمانی در دوران جنگ جهانی دوم ایجاد کرده است.

نیک کارتر تاکید کرد: «این تهدیدها به سرعت در حال گسترش، اشاعه و گوناگونی هستند. ماهیت سیاست و جنگ‌افزار به دلیل فراگیر شدن اطلاعات و سرعت تغییر فناوری تغییر کرده است.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها