کد خبر: 359109
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۴:۳۰:۵۹
| |

بحران تشکیل کابینه اسرائیل ادامه دارد؛

وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی استعفا کرد

«یوری آریل» وزیر کشاورزی و توسعه روستایی کابینه رژیم صهیونیستی در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره شکست مذاکرات برای تشکیل کابینه فراگیر در این رژیم از سمت خود استعفا کرد.

وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی استعفا کرد
کد خبر: 359109
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۴:۳۰:۵۹

اعتمادآنلاین| با نزدیک شدن به اتمام مهلت «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید و مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و گمانه‌زنی‌های رسانه‌های این رژیم درباره احتمال شکست مذاکرات برای تشکیل کابینه، یکی از وزرای عضو کابینه کنونی فلسطین اشغالی از سمت خود استعفا کرد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست»، «یوری آریل» وزیر کشاورزی و توسعه روستایی کابینه رژیم صهیونیستی نامه استعفای خود را به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر کنونی داده است.

این عضو دست راستی کابینه در نامه خود خطاب به نتانیاهو نوشت: «من از شما به خاطر اعتمادتان و همکاری برای کار کردن تحت رهبری‌تان تشکر می‌کنم و امیدوارم که وزیر بعدی کشاورزی به کار برای تقویت کشاورزان اسرائیلی و کشاورزی ادامه دهد».

آریل در بخشی از این نامه، اشاره‌ای گذرا و مبهم به صحبت‌های تلفنی روز شنبه (دیروز) خود با نتانیاهو کرده است.

به گفته مقام‌های ائتلاف انتخاباتی دست راستی «اتحاد ملی» رژیم صهیونیستی که یوری آریل به عنوان عضو حزب «وطن یهودی» عضوی از این ائتلاف است، نتانیاهو در این تماس تلفنی گفت که دارا بودن چهار وزارتخانه در کابینه توسط حزبی که دارای هفت کرسی در پارلمان است، «معنا ندارد».

یوری آریل که پیش از وزارت کشاورزی، سابقه پُست وزارت مسکن را داشته، 19 سال عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) بود و 10 ماه قبل از عضویت در پارلمان انصراف داده بود.

این استعفا در شرایطی صورت گرفته که پیش از این نشریه «اسرائیل هیوم» به نقل از منابع مطلع از شکست مذاکرات با شرکت دو حزب اصلی رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت، به نظر می‌رسد برگزاری مجدد انتخابات تنها گزینه باقی‌مانده باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها